Mark B. Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Mischien als je de ondertiteling aanzet dat je er dan wel achterkomt Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Cougar en Zeppelin Reageren
Mark B. Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Ja, dat antwoord zocht ik. Jij bent! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 een makkelijk voor de echte Vice City fans: wat is er allemaal veranderd aan het gebied rond Fort Baxter Air Base? (ik hoef het antwoord niet helemaal precies, als je maar in grote lijnen kunt beschrijven wat er veranderd is) Reageren
Baffie Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Waarschijnlijk heeft Rockstar eerst in gedachten gehad om er een échte luchtmachtbasis te bouwen, dit was onder andere te zien wanneer je vanaf grote hoogte met de jetpack de luchtmachtbasis bezichtigde, je zag dan een een lange landingsbaan waar het vliegtuig uit de intro geland moet hebben. Waarom het vliegveld er uiteindelijk niet gekomen is, en de gewone vliegtuigen ook niet, is niet bekend. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 dit antwoord reken ik goed. er zijn ook theoriën dat het 'gewone' vliegveld groter gemaakt zou worden, maar wat nu precies de bedoeling was zullen we nooit helemaal precies weten. maar goed, de beurt is nu aan Baffie. Reageren
Baffie Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Oké, nog bedankt voor je PM, ik denk dat ik het anders was vergeten. Volgende vraag: Welke missies moeten allemaal verplicht op een tweewieler (submissie ook) Dus dat wanneer je ervan afgaat er een pijltje boven de tweewieler komt te staan? Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 ik denk: Guardian Angels Alloy Wheels of Steel Hog Tied G-Spotlight Dirtring PCJ Playground Trial by Dirt Reageren
Damos Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Guardian Angels Alloy Wheels of Steel Hog Tied G-Spotlight Dirtring PCJ Playground Trial by Dirt die voor keep your friends close Reageren
Baffie Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 De antwoorden zijn fout, ik zal er een uitleggen G-spotlight: Je moet wel op de motor beginnen, maar wanneer je met een heli verdergaat, is er niets aan de hand, hoeft dus niet. Er zijn er zeven, ik zeg niet welke er goed of fout zijn, je weet in ieder geval dat G-spotlight er niet toe behoort. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Het laatste stuk van Guardian Angels Alloy Wheels of Steel Het laatste stuk van Hog Tied Dirtring PCJ Playground Test Track Pizza rondbrengen PM me als dit het goede antwoord is Bewerkt: 2 november 2005 door oeneboy Reageren
Baffie Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik heb je al gePM'd, maar je gaf geen reactie, het antwoord van oeneboy is dus goed, en mag jij de volgende vraag stellen Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 soorry dat het wat lang duurde maar ik had wat problems met me pc ok. daar komt ie wanneer kom je de sabre turbo tegen. dus in welke missies en waar kan je m vinden (en wanneer) en waar rijd hij rond enzo. oene Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) Je kan de sabre turbo vinden nadat je de 2 de lijst hebt afgewerkt in sunshine auto's. En dan kan je hem vinden in sunshine auto's vinden op de gelijks vloer. En je kan hem nergens vinden op de straat. Bewerkt: 7 november 2005 door gta-freak2 Reageren
need my speed Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 dat klopt wat jij zegt en ik voeg er aan toe dat je hem ook ziet in de race tegen Hilary. Mocht ik het goed hebben, tuur een PM. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.