Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Zo'n soort vraag heb ik ook al eens gesteld, je ziet hem echter onder deze omstandigheden:

1. In de missie The Driver rijdt Hillary erin, je kunt met veel gekloot deze auto bemachtigen
  2. Na de tweede lijst van de SunYard
  3. In de openings-sène nadat je de SunYard hebt gekocht
  4. Als je in de default.ide een aanpassing hebt gedaan dat hij op meerdere plekken rondrijdt
  5. de code GETTHEREFAST
  6. Als je hem met behulp van de main.scm ergens in het spel neerzet.

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

----

dat antwoord van baffie is goed. ik wist neit dat de vraag al eerder gesteld was. en om nou 60 paginas door te zoeken.

nahja het antwoord van baffie was in iedergeval goed. de cheat en het bewerken hoefde niet mee gerekend te worden.

nouja aan baffie de eer. gaat u gang

oene

Bewerkt: door oeneboy
Geplaatst: (bewerkt)

Oké:

In welke helicopters hoef je allemaal níét te vliegen om het spel op 100% te krijgen??

Bewerkt: door Baffie
Geplaatst:

je kunt hem nergens vinden op straat, je ziet hem in de cutscene als je Sunshine auto's koopt, in de race met hillary en als je de tweede autolijst klaar hebt voor sunshine auto's staat hij in de showroom.

Geplaatst:

Het antwoord van de vraag over de Sabre Turbo is al gegeven, flying dutchman.

Seasparrow

Vcn Maverick

Maverick

Hunter, misschien als je de vigelante missies met de hunter doet.

Police Maverick

Geplaatst:

Vcn Maverick

Hunter

Police Maverick

sea sparrow

in de maverick wel, of is dat filmpje niet meegerekent dat je met die missie van diaz dat geld moet op gaan halen in dat bouwval. dat jij met zon m60 loopt te knallen

Geplaatst:
Vcn Maverick

Hunter

Police Maverick

sea sparrow

in de maverick wel, of is dat filmpje niet meegerekent dat je met die missie van diaz dat geld moet op gaan halen in dat bouwval. dat jij met zon m60 loopt te knallen

Dit antwoord is goed, in de missie Phnom Penh '86 bestuurt Lance de heli wel, maar jij zit er ook in, dus vlieg je er ook in. De andere antwoorden waren fout omdat de Maverick erbij stond. De beurt is aan Friemel

Geplaatst:

Wat zijn de exacte dialogen tussen tommy en lance wanneer tommy lance moet vermoorden. vanaf de cutscene vanaf het kantoor totdat lance dood is

Geplaatst:

Ik denk niet dat deze vraag beantwoord gaat worden, zeker niet door mij, want ik heb VC niet meer. In ieder geval hier iets handigs in de vorm van een savegame, volgensmij zijn er al een aantal bedrijven gekocht en hoef je alleen nog maar Cab the Collector te doen voordat je Keep Your Friends (lose kunt doen en dus het antwoord kunt zien. Link is = http://d.turboupload.com/d/51888/G-spotlight.zip.html

Geplaatst:

Lance: No one to cover your ass now, eh Tommy?

Tommy: you're going down, you back stabbing prick!

Lance: Oh you think so?

Tommy: Come here you double-crossing piece of shit!

Lance: You're history, Tommy, history

Tommy: This is the last dance for lance vance!

Lance: I said I had enough of that at school!

Tommy: You picked the wrong side, Lance...

Geplaatst:

mark b had het goed hij mag dus de volgende vraag stellen

en ik weet neit of hij het met of zonder jou savegame had gedaan, maar je moet ze niet te snel helpen zo is het natuurlijk geen quiz meer

Geplaatst:

Oke!

Welke winkels zitten er allemaal in North Point Mall?

@Friemel, Ik heb geen Vice City op de PC maar op de PS2 dus had ik ook geen hulp nodig :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...