Baffie Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Zo'n soort vraag heb ik ook al eens gesteld, je ziet hem echter onder deze omstandigheden: In de missie The Driver rijdt Hillary erin, je kunt met veel gekloot deze auto bemachtigen Na de tweede lijst van de SunYard In de openings-sène nadat je de SunYard hebt gekocht Als je in de default.ide een aanpassing hebt gedaan dat hij op meerdere plekken rondrijdt de code GETTHEREFAST Als je hem met behulp van de main.scm ergens in het spel neerzet. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) ---- dat antwoord van baffie is goed. ik wist neit dat de vraag al eerder gesteld was. en om nou 60 paginas door te zoeken. nahja het antwoord van baffie was in iedergeval goed. de cheat en het bewerken hoefde niet mee gerekend te worden. nouja aan baffie de eer. gaat u gang oene Bewerkt: 7 november 2005 door oeneboy Reageren
Baffie Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) Oké: In welke helicopters hoef je allemaal níét te vliegen om het spel op 100% te krijgen?? Bewerkt: 7 november 2005 door Baffie Reageren
Dizzee Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 - Seasparrow - Police Chopper - News Chopper - Hunter - Maverick Reageren
Baffie Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Antwoord fout, en graag de spel-namen geven, zoals VCN Maverick ipv News Chopper Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 je kunt hem nergens vinden op straat, je ziet hem in de cutscene als je Sunshine auto's koopt, in de race met hillary en als je de tweede autolijst klaar hebt voor sunshine auto's staat hij in de showroom. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Het antwoord van de vraag over de Sabre Turbo is al gegeven, flying dutchman. Seasparrow Vcn Maverick Maverick Hunter, misschien als je de vigelante missies met de hunter doet. Police Maverick Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Vcn Maverick Hunter Police Maverick sea sparrow in de maverick wel, of is dat filmpje niet meegerekent dat je met die missie van diaz dat geld moet op gaan halen in dat bouwval. dat jij met zon m60 loopt te knallen Reageren
Baffie Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Vcn MaverickHunter Police Maverick sea sparrow in de maverick wel, of is dat filmpje niet meegerekent dat je met die missie van diaz dat geld moet op gaan halen in dat bouwval. dat jij met zon m60 loopt te knallen Dit antwoord is goed, in de missie Phnom Penh '86 bestuurt Lance de heli wel, maar jij zit er ook in, dus vlieg je er ook in. De andere antwoorden waren fout omdat de Maverick erbij stond. De beurt is aan Friemel Reageren
Proximitus Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Wat zijn de exacte dialogen tussen tommy en lance wanneer tommy lance moet vermoorden. vanaf de cutscene vanaf het kantoor totdat lance dood is Reageren
Baffie Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ik denk niet dat deze vraag beantwoord gaat worden, zeker niet door mij, want ik heb VC niet meer. In ieder geval hier iets handigs in de vorm van een savegame, volgensmij zijn er al een aantal bedrijven gekocht en hoef je alleen nog maar Cab the Collector te doen voordat je Keep Your Friends (lose kunt doen en dus het antwoord kunt zien. Link is = http://d.turboupload.com/d/51888/G-spotlight.zip.html Reageren
Mark B. Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Lance: No one to cover your ass now, eh Tommy? Tommy: you're going down, you back stabbing prick! Lance: Oh you think so? Tommy: Come here you double-crossing piece of shit! Lance: You're history, Tommy, history Tommy: This is the last dance for lance vance! Lance: I said I had enough of that at school! Tommy: You picked the wrong side, Lance... Reageren
Proximitus Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 mark b had het goed hij mag dus de volgende vraag stellen en ik weet neit of hij het met of zonder jou savegame had gedaan, maar je moet ze niet te snel helpen zo is het natuurlijk geen quiz meer Reageren
Mark B. Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Oke! Welke winkels zitten er allemaal in North Point Mall? @Friemel, Ik heb geen Vice City op de PC maar op de PS2 dus had ik ook geen hulp nodig Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Tarbrush Cafe Bunch of Tools Screw This Gash een pizza shop een hotdog shop een jewelry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.