Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

@Baffie : Jij moet niet doen alsof jij de '''VC Expert''' bent hoor :duh: En er wonen wel alleen maar rijke mensen :t Je geeft altijd commentaar als jij denkt dat iets fout is. jij hebt het ook niet altijd juist hoor betweter :ch:

Bewerkt: door gtafan1221
Geplaatst:

GTAFan ophouden. Ga er niet op in! Zo bederf je de sfeer alleen maar op dit forum en dat wil ik, dat wil jij, en dat willen wij niet hebben.

Geplaatst:

Hoe heet de baas van Tommy die hem opdrachten gaf in Liberty City, vlak voordat hij 15 jaar in de gevangenis kwam

Geplaatst:
Hoe heet de baas van Tommy die hem opdrachten gaf in Liberty City, vlak voordat hij 15 jaar in de gevangenis kwam

hallo en welkom op dit forum., het is niet de bedoeling dat iedereen lukraak vragen gaat stellen hier, het zit zo in elkaar dat iemand een vraag stelt, en degene die het juiste antwoord geeft, de volgende mag stellen :)

Geplaatst:

waarom zou ik? ik heb het goede antwoord niet gegeven, dat was Baffie, du smag hij de volgende vraag stellen

Geplaatst:
Welke outfits zijn al te verkrijgen voordat je zelfs An old Friend doet?

Street outfit die heb je zowiezo aan en volgens mij Coveralls bij Ammu-Nation op Ocean Beach

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...