Proximitus Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) ik voeg er nog de Predator aan toe. (politieboot) dat haalt niks uit, want daar zit ook een dak op Bewerkt: 20 november 2005 door Friemel Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) Ik zal eens een poging wagen: Stallion Comet Phoenix Stinger Mesa Grande Flatbed BF Injection Baggage Handler Barracks OL Angel Freeway Faggio PCJ 600 Pizza Boy Sanchez Coast Guard Cuban Jetmax Dinghy Marquis Speeder Squalo Bewerkt: 20 november 2005 door NandroDavids Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 ik voeg er nog de Predator aan toe. (politieboot) dat haalt niks uit, want daar zit ook een dak op jamaar hij is toch wel open? Reageren
Proximitus Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 ik voeg er nog de Predator aan toe. (politieboot) dat haalt niks uit, want daar zit ook een dak op jamaar hij is toch wel open? dat wl, maar het gaat erom of er een dak boven je hoofd zit gloof ik Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Ik zal eens een poging wagen:Stallion Comet Phoenix Stinger Mesa Grande Flatbed BF Injection Baggage Handler Barracks OL Angel Freeway Faggio PCJ 600 Pizza Boy Sanchez Coast Guard Cuban Jetmax Dinghy Marquis Speeder Squalo Phoenix heeft wel een dak. Dus [*]Stallion [*]Comet [*]Stinger [*]Mesa Grande [*]Flatbed [*]BF Injection [*]Baggage Handler [*]Barracks OL [*]Angel [*]Freeway [*]Faggio [*]PCJ 600 [*]Pizza Boy [*]Sanchez [*]Coast Guard [*]Cuban Jetmax [*]Dinghy [*]Marquis [*]Speeder [*]Squalo Reageren
bigG Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 @Baffie, jij zegt mark's maar het is marco's (stond in de intro, btw zonder saint) Stallion Comet Stinger BF Injection Baggage Handler Barrocks OL Angel Freeway Faggio PCJ 600 Pizza Boy Sanchez Coast Guard Cuban Jetmax Dinghy Speeder Squalo Dit zijn niet echt voertuigen waar je in zit maartoch: RC Bandit RC Baron RC Goblin RC Raider Wisten jullie trouwens dat infernus "laag gelegen" betekent? Heb ik gisteravond opgezocht in mijn latijnse worden boek, geen gekke naam dus voor een sportauto. Reageren
Baffie Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Ik zie bij de lijsten niet echt de verschillen, daarom geef ik de lijst zélf maar, dan moeten jullie zelf maar zien wie hem helemaal evenwijdig heeft. De RC modellen zijn het sowieso niet, dan zie je in de Top Fun, en die heeft wél een dak. Stallion (cabrio) Mesa Grande Comet Stinger BF Injection Baggage Handler Barracks OL Angel Freeway Faggio PCJ 600 Pizza Boy Sanchez Coast Guard Cuban Jetmax Dinghy Marquis Speeder Squalo Dit is dus de complete lijst, heb je deze staan, zonder dat er iets anders is, en heb je het als eerste gepost is aan jou de beurt, wie dit nu precies is weet ik niet. Reageren
bigG Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Stallion (cabrio) Mesa Grande Comet Stinger BF Injection Baggage Handler Barracks OL Angel Freeway Faggio PCJ 600 Pizza Boy Sanchez Coast Guard Cuban Jetmax Dinghy Marquis Speeder Squalo Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 @bigG: Baffie had toch zelf al het antwoord gepost? degene die die lijst had mag zelf een nieuwe vraag stellen en aan deze vraag wordt geen aandacht meer besteed. degene die de lijst goed heeft mag de nieuwe vraag stellen, heb ik begrepen. Reageren
Baffie Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 (bewerkt) Oké, ik geef de beurt aan Amsterdamboy, zijn antwoord wijkt maar één af, de overige meer of minder, de enige die daar te veel is is de phoenix, de beurt aan Amserdamboy Bedankt bigG, beurt was inderdaad voor amsterdamboy, die klopt nog het meeste. Bewerkt: 22 november 2005 door Baffie Reageren
bigG Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 (bewerkt) Sorry, ik had begrepen dat de eerste die zijn lijst (die van baffie) zou posten aan de beurt zou zijn. Maar dan is Amsterdamboy dan toch? Die heeft precies hetzelfde lijstje op de phoenix na. Bewerkt: 22 november 2005 door bigG Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Nja toeval dat ik aan de beurt mag maar goed ik zal wel een hele makkelijke vraag doen. Ik weet niet echt veel van Vice City zelf. In welke jaar speelt Vice City af?(dus niet ongeveer maar pricies) Reageren
Damos Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Volgens mij in het jaar 1986 ? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Volgens mij in het jaar 1986 ? Goed! Shin Chan is aan de beurt! Reageren
Damos Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Hoe heet die je moet vermoorden in de missie dat je lance voor het eerst ontmoet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.