Baffie Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Nee, niet goed genoeg, je hebt wel de missies gedaan waarin er mee gevlogen wordt, er zijn echter ook missies waarin ze er wel staan (op een bijzondere plek) en dat er niet mee gevlogen wordt. Je hebt ook nog een missie niet genoemd waarin er wel dégelijk mee gevlogen wordt. Sub-missies zijn wel allemaal goed, het zit hem dus in de gewone missies. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Dit voeg ik toe: In The Beginning Martha's Mug Shot Hit The Courier Loose Ends Volgens mij zijn dit ze dan allemaal, verder weet ik echt geen helikopter of vliegtuig meer in een missie. Reageren
Baffie Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Met één verschil met het antwoord reken ik hem wel goed bij zulk soort vragen, de laatste was Check out at the check in, er staat dan namelijk een Maverick op de helipad op het vliegveld. Maar de beurt is aan NandroDavids Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Volgende vraag: Er is 1 rampage die je moet doen met een Flamethrower. Waar kun je deze rampage vinden? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Locatie: Voor het helicopterdek naast het Hyman Memorial Stadium thanx to wikigta Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Klopt helemaal, RonaldVC. Jouw beurt voor een nieuwe vraag! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ok, volgende opgave: Ik wil graag weten waarop de volgende voertuigen zijn gebaseerd. Dus het merk en type vermelden, bij de Linerunner en Hunter is alleen het merk voldoende. 1 Infernus = merk + type 2 Banshee = merk + type 3 Deluxo = merk + type 4 Cheetah = merk + type 5 Comet = merk + type 6 Blista Compact = merk + type 7 Linerunner = merk 8 Hunter = merk Reageren
Baffie Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Infernus = Lamborghini Countach Banshee = Chevrolet Corvette Deluxo = GMC Delorean Cheetah = Ferrari Testarossa Comet = Porsche 911 Targa Blista Compact = Honda Civic CRX Linerunner = Peterbilt Hunter = Apache (AH-64D) Volgensmij zijn ze allemaal goed. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Infernus: Lamborghini Countach Banshee: Chervolet Corvette Deluxo: GMC Delorean Comet: Porsche 911 cabrio Blista Compact: Honda CRX Linerunner: Mack Hunter: Apache AH-64D ik heb het iets anders, de blista compact honda CRX i.p.v. honda civic CRX. de linerunner vind ik wat onduidelijk, die kan ook gebasseerd zijn op een Freigtliner of Mack. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 @ Baffie: bijna goed, nog 1 klein dingetje wijzigen (tip zie lijstje van Flying Dutchman) @ Flying Dutchman, ook bijna goed, maar je bent er 1 vergeten. Reageren
Mark B. Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Infernus: Lamborghini Countach Banshee: Chervolet Corvette Deluxo: GMC Delorean Cheetah = Ferrari Testarossa Comet: Porsche 911 cabrio Blista Compact: Honda CRX Linerunner: Mack Hunter: Apache AH-64D Reageren
RonaldVC Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 haha Klassiek. Twee vechten om een been, en de derde gaat er mee heen. Das goed MarkB, volgende vraag voor jou.... Reageren
Mark B. Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) haha Klassiek. Twee vechten om een been, en de derde gaat er mee heen. Dat dacht ik Hoeveel hidden packages liggen er op eilanden? Bewerkt: 4 december 2005 door Mark B. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) Hoeveel hidden packages liggen er op eilanden? 100. toch ? of hoe bedoel je ? Bewerkt: 4 december 2005 door Tales Reageren
Vincenzo Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 (bewerkt) 99, eentje ligt niet op een eiland, maar op een huisje in zee Bewerkt: 5 december 2005 door Vincenzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.