bigG Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Sorry, ik bedoelde eigenlijk echt op het golfterrein, en ik heb iets verkeerd getelt, het zijn er 7, en mods reken ik niet goed. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 1. Door de ingang. 2. Met Helicopter 3. Bij de bouwplaats rustig rechtdoor met een auto, dan spring je over het water.(heel easy trouwens) 4. Bij dat doodlopende stukje die kleine schans nemen met een motor, lukt ook niet altijd. 5. Met een boot 6. met een vliegtuig. 7. Als je mazzel hebt lukt het ook soms om over de heg (Bij die loopbrug) te springen met een Cheetah, maar dat is mij nog nooit gelukt. Reageren
bigG Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Lol, die met de bouwplaats had ik net zelf ontdekt, dacht dat hij nog niet bekend was. 4 en 7 heb je volgen mij van mij 1. is goed 2. is goed 3. is goed 4. is goed 5. is goed 6. is fout, dit is eigenlijk hetzelfde als vliegen 7. is goed Reageren
RonaldVC Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Klopt ja, al zijn dat niet de makkelijkste manieren... Maar goed, dan voeg ik deze manier toe: Een auto voor het hek neerzetten en via de auto er overheen springen Ik dacht iid ook dat via die bouwplaats nog onbekend was. Dat is echt een heeeele makkelijke manier.. Reageren
bigG Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik geef de beurt aan jou, dat was de laatste die ik zocht. Volgende isRonaldVC! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Hmm eigenlijk ben ik een beetje door de vragen heen maar goed, volgende: De Ammu-Nation in Downtown voert een hevige strijd, tegen wie? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik herinner me deze commercial op een radiozender in Vice City: "Ammu-Nation, fighting the war against communism." (of zoiets) Dus is het antwoord het communisme? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Jij heb em door Das goed. Next question pleezzz Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Dan blijven we voor de volgende vraag even in Downtown: Met welk wapen moet je de rampage doen op de trap tegenover de Ammu-Nation in Downtown? Reageren
bigG Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 .357 colt, Was 1 pagina nog geleden gestelt. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Sorry, had ik niet gezien. Dat komt omdat ik alleen de nieuwe vraag van RonaldVC had gelezen die op deze pagina stond. Post jij de volgende vraag maar, BigG. Reageren
Baffie Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Misschien nog leuk om erbij te vermelden dat deze rampage uitsluitend tegen de gang van Ricardo diaz moet, ongeacht de hoeveelste rampage het is, of hoever je in het spel bent. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Baffie, volgens mij klopt dat niet helemaal. Ik heb hem net nog even gedaan, en dit lijkt mij niet de Ricardo Diaz gang: NandroDavids Reageren
Jortgamer Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Baffie, volgens mij klopt dat niet helemaal. Ik heb hem net nog even gedaan, en dit lijkt mij niet de Ricardo Diaz gang: NandroDavids Ik moest die rampage ook tegen die Sharks doen en niet tegen de Diaz Gang. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Wordt er ook nog een nieuwe vraag gesteld hiero? Volgens mij is het nog steeds BigG's beurt.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.