Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Sorry, ik bedoelde eigenlijk echt op het golfterrein, en ik heb iets verkeerd getelt, het zijn er 7, en mods reken ik niet goed.

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

1. Door de ingang.

2. Met Helicopter

3. Bij de bouwplaats rustig rechtdoor met een auto, dan spring je over het water.(heel easy trouwens)

4. Bij dat doodlopende stukje die kleine schans nemen met een motor, lukt ook niet altijd.

5. Met een boot

6. met een vliegtuig.

7. Als je mazzel hebt lukt het ook soms om over de heg (Bij die loopbrug) te springen met een Cheetah, maar dat is mij nog nooit gelukt.

Geplaatst:

Lol, die met de bouwplaats had ik net zelf ontdekt, dacht dat hij nog niet bekend was.

4 en 7 heb je volgen mij van mij :D

1. is goed

2. is goed

3. is goed

4. is goed

5. is goed

6. is fout, dit is eigenlijk hetzelfde als vliegen

7. is goed

Geplaatst:

:D Klopt ja, al zijn dat niet de makkelijkste manieren...

Maar goed, dan voeg ik deze manier toe: Een auto voor het hek neerzetten en via de auto er overheen springen

Ik dacht iid ook dat via die bouwplaats nog onbekend was. Dat is echt een heeeele makkelijke manier..

Geplaatst:

Hmm eigenlijk ben ik een beetje door de vragen heen maar goed, volgende:

De Ammu-Nation in Downtown voert een hevige strijd, tegen wie? 8):clown:

Geplaatst:

Ik herinner me deze commercial op een radiozender in Vice City: "Ammu-Nation, fighting the war against communism." (of zoiets)

Dus is het antwoord het communisme?

Geplaatst:

Dan blijven we voor de volgende vraag even in Downtown:

Met welk wapen moet je de rampage doen op de trap tegenover de Ammu-Nation in Downtown?

Geplaatst:

Sorry, had ik niet gezien. Dat komt omdat ik alleen de nieuwe vraag van RonaldVC had gelezen die op deze pagina stond.

Post jij de volgende vraag maar, BigG.

Geplaatst:

Misschien nog leuk om erbij te vermelden dat deze rampage uitsluitend tegen de gang van Ricardo diaz moet, ongeacht de hoeveelste rampage het is, of hoever je in het spel bent.

Geplaatst:

Baffie, volgens mij klopt dat niet helemaal. Ik heb hem net nog even gedaan, en dit lijkt mij niet de Ricardo Diaz gang:

rampage2dj.th.jpg

NandroDavids

Geplaatst:
Baffie, volgens mij klopt dat niet helemaal. Ik heb hem net nog even gedaan, en dit lijkt mij niet de Ricardo Diaz gang:

rampage2dj.th.jpg

NandroDavids

Ik moest die rampage ook tegen die Sharks doen en niet tegen de Diaz Gang.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...