NandroDavids Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 RonaldVC, als je geen geduld hebt om even te wachten op BigG, stuur hem dan een PM in plaats van hier nutteloos te posten. Nu stuur ik wel even een PM. Reageren
bigG Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Lol, ben ik nu in de vc en de 3 quiz. Moet ik weer een moeilijke vraag gaan stellen, ik ga zo even zoeken naar iets leuks. Vraag: geef een kaartje van waar je scooters kan huren. Bewerkt: 19 december 2005 door bigG Reageren
Jortgamer Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Lol, ben ik nu in de vc en de 3 quiz.Moet ik weer een moeilijke vraag gaan stellen, ik ga zo even zoeken naar iets leuks. Vraag: geef een kaartje van waar je scooters kan huren. Dat is geen vraag,maar een opdracht. Reageren
bigG Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Zo beter: waar kun je scooters huren (zonder kaartje niet geldig). Reageren
Jortgamer Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Zo beter: waar kun je scooters huren (zonder kaartje niet geldig). Kun je scooters huren in VC dan? Reageren
Baffie Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Zo beter: waar kun je scooters huren (zonder kaartje niet geldig). Sorry dat ik een vraag stel, maar is het naar jouw beleving dat je er scooters kunt huren of is het uit de radio, of een plaatje onderweg of zo dat het zo is? Reageren
bigG Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Staat op een winkelruit Reageren
RonaldVC Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Hier is het. (sorry voor het amateuristische plaatje maar ik denk dat het wel duidelijk is) Reageren
Jortgamer Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Hier is het. (sorry voor het amateuristische plaatje maar ik denk dat het wel duidelijk is) Ja t' zal waarchijnlijk dan daar wel zijn Reageren
bigG Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Daar kun je ze alleen laten repareren en dus niet huren. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Er staat dus echt op het raam dat je ze daar kan huren.... 'Scooter Rental INC.' In gele letters, Het lijkt op 'repairs' maar het is 'Rentals'... Of ben ik nou blind? Bewerkt: 20 december 2005 door RonaldVC Reageren
bigG Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Er staat volgens mij besch scooter restals inc. Bewerkt: 20 december 2005 door bigG Reageren
RonaldVC Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Nouja, blijkbaar bedoel jij een andere winkel dus laat ik 't maar rusten. Ik begin nu ook te twijfelen over wat er nou precies staat, het lijkt wel op 'Restals', maar aannemelijk is 'Rentals'. Ik zou nl niet weten wat 'Restals' betekent. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Restals heeft geen betekenis, Rentals betekent te huur. Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Er staat overduidelijk rentals hoor... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.