bigG Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Sorry mijn fout, ik dacht echt dat er restals stond en ik vond het vreemd dat erboven alleen maar repairs stond. Overiens bedoelde ik een andere. (post wel even een screen als bewijs) Volgende buurt dan voor RonaldVC Reageren
RonaldVC Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Ok, cool . Ben wel benieuwd trouwens welke jij bedoeld... Goed, volgende vraag: Waar kan je deze outfit halen? (zo mogelijk met screen) Reageren
Jortgamer Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Ok, cool . Ben wel benieuwd trouwens welke jij bedoeld...Goed, volgende vraag: Waar kan je deze outfit halen? (zo mogelijk met screen) Heb de screen niet maar je kan ze in Laundromat in Little Havana halen en in Jocksports in Downtown,weet het 100% zeker. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Ok, cool . Ben wel benieuwd trouwens welke jij bedoeld... Goed, volgende vraag: Waar kan je deze outfit halen? (zo mogelijk met screen) Heb de screen niet maar je kan ze in Laundromat in Little Havana halen en in Jocksports in Downtown,weet het 100% zeker. Deze outfit is uitsluitend bij de Laundromat in Little Havana te halen, bij de Jocksports kan je hem in een andere kleur krijgen. Toch ik reken dit goed, omdat je wel weet waar je hem kan krijgen.. Volgende vraag voor jou Jortgamer.... Reageren
Jortgamer Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Ok, cool . Ben wel benieuwd trouwens welke jij bedoeld... Goed, volgende vraag: Waar kan je deze outfit halen? (zo mogelijk met screen) Heb de screen niet maar je kan ze in Laundromat in Little Havana halen en in Jocksports in Downtown,weet het 100% zeker. Deze outfit is uitsluitend bij de Laundromat in Little Havana te halen, bij de Jocksports kan je hem in een andere kleur krijgen. Toch ik reken dit goed, omdat je wel weet waar je hem kan krijgen.. Volgende vraag voor jou Jortgamer.... Jippie! Oke:Uit welk land komt de man die een snellere boot heeft laten maken in de missie "The Fastest Boat"? Reageren
Baffie Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Costa Rica Diaz zegt ook: "...for some Costan Rican dickhead..." Reageren
Jortgamer Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Costa RicaDiaz zegt ook: "...for some Costan Rican dickhead..." Dat is goed,jij bent. Reageren
Baffie Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Oké, mijn beurt dus weer. Noem alle dingen op die Diaz in scène's kapot/dood maakt tijdens zijn missies (The Case, Phnom Penh '86, The Fastest Boat en Supply & Demand) Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Vogels, videorecorder, en een vaas. Reageren
Jortgamer Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 En dat waren ze dacht ik Reageren
Baffie Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Vogels en een tv.. Nee, ze horen er wel bij, maar het is niet volledig Vogels, videorecorder, en een vaas. Ook niet volledig En dat waren ze dacht ik En = fout dat = fout waren = fout ze = fout dacht = fout ik = fout Antwoord van jou komt niet eens in de buurt. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Volgens mij zijn dit ze allemaal: Vogels Televisie Videorecorder Vaas Telefoon Reageren
Baffie Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Volgensmij ook, dus aan jou is nu de beurt de volgende vraag te stellen. Reageren
gangster28 Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Toch ook zo'n stenen paard? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.