Baffie Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Nee, allebei fout, als tip zou ik de site van Rockstar Games kunnen geven, er zijn nog meer mensen (of groepen bijzonderen) die niet in allebei de lijstjes staan. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 oh sorry verkeerde - Auntie Poulet - Cam Jones - Hilary King - Leo Teal - Lance Vance - Mitch Baker - Phil Cassidy - Umberto Robina - Victor Vance -Lance Vance -Die gasten van de telefoonmissies Reageren
Baffie Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Nee, fout en je kunt je post ook editten! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) Dan probeer ik het nog een keer: Auntie Poulet Mr. Black Cam Jones Hilary King Percy, Dick & Willy van Love Fist Leo Teal Lance Vance Victor Vance Phil Cassidy Umberto Robina Sonny Forelli Bewerkt: 29 december 2005 door NandroDavids Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Auntie Poulet Mr. Black Cam Jones Hilary King Percy, Dick & Willy van Love Fist Leo Teal Lance Vance Victor Vance Phil Cassidy Alberto Robina Sonny Forelli Reageren
Baffie Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Dan probeer ik het nog een keer:Auntie Poulet Mr. Black Cam Jones Hilary King Percy, Dick & Willy van Love Fist Leo Teal Lance Vance Victor Vance Phil Cassidy Umberto Robina Sonny Forelli Deze reken ik goed, er zijn nog meer mensen met een apart uiterlijk, zoals Alberto Robina, Jethro, Dwaine en die secretaresses van Kaufman Cabs en die IJsfabriek, maar die tellen niet mee. Beurt aan NandroDavids Reageren
NandroDavids Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 OK, nieuwe vraag: Welke kleuren hebben de 4 autootjes in de missie 'RC Bandit Race'? Reageren
Baffie Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Rood, Blauw, Geel en Grijs, als je niet al te precies kijkt tenminste Bewerkt: 29 december 2005 door Baffie Reageren
NandroDavids Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik vind het toch meer lijken op zwart..... Maar het antwoord reken ik goed. De beurt gaat weer naar Baffie! Reageren
Baffie Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Oké, het begint wel moeilijk te worden anders. Ik weet wel een leuke vraag: Welke voertuigen in welke (sub-)missies hebben allemaal de puur zwarte kleur? Graag zowel voertuig als missie. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) FBI Washington+Rancher -> Vigilante missies zwarte washingtons -> All hands on deck zwarte Admirals -> Check out at the check in zwarte Admirals+Rumpo's -> Loose ends zwarte Voodoo's -> Two bit hit lijkwagens -> Two bit hit zwarte Stretch -> Cutscenes missies van Avery Carrington zwarte Maverick -> cutscene aan het begin van het verhaal Edit: ik heb de onderstaande nog toegevoegd: zwarte rancher -> test track (met die Landstalker op de crossbaan in Downtown) zwarte Sanchez' -> trial by dirt (met die Sanchez op de crossbaan in Downtown) de Bobcat in de missie 'Autocide' is niet helemaal zwart, maar hij rijdt niet in deze kleurstelling rond. er zit wel zwart in, maar hij is niet helemaal zwart. ik doe die er dus niet bij. dat waren ze denk ik allemaal Bewerkt: 30 december 2005 door flying dutchman Reageren
Baffie Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Je komt aardig in de buurt, even kijken: FBI Washington+Rancher -> Vigilante missies = fout, die zijn dat gewoon van kleur, normaal niet zwarte washingtons -> All hands on deck = goed zwarte Admirals -> Check out at the check in = goed zwarte Admirals+Rumpo's -> Loose ends = goed zwarte Voodoo's -> Two bit hit = goed lijkwagens -> Two bit hit = goed zwarte Stretch -> Cutscenes missies van Avery Carrington = goed zwarte Maverick -> cutscene aan het begin van het verhaal = goed zwarte rancher -> test track (met die Landstalker op de crossbaan in Downtown) = goed zwarte Sanchez' -> trial by dirt (met die Sanchez op de crossbaan in Downtown) = goed Ééntje fout, en eentje ontbreekt half, de Bobcat heeft die streep in het midden namelijk altijd, maar ik reken het goed, een paar had ik zelf nog niet eens ontdekt, de FBI-voertuigen hebben niet de écht donkere zwarte kleur. Laat maar zitten, de beurt is gewoon voor jou. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 oke, volgende vraag: Wat voor medaille heeft Big Mitch Baker gewonnen door een heel dorp vol Vietcong uit te moorden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.