bigG Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Om nog even op een oude vraag terug te komen (die van die scooters verhuren): Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Medal Of Honour??? Reageren
LucasV Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Medal Of Honour??? Zei ik ook al. @flying dutchman: Goed of fout?? Bewerkt: 3 januari 2006 door LucasV Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Helaas, fout. Ik wacht nog even met tips geven. Reageren
Silkoewi Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 @ flying dutchman.. Waar in het spel komt dit stuk dan eigenlijk voor?¿ Ik heb t nog nooit gezien.. Nou ja.. Ik zal nog maar eens goed zoeken.. Groetjes! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Medal of Courage? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Het stuk komt niet echt in het spel voor. Tip: website.... Reageren
MrKooKie Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Het moet wel in het spel voorkomen, letterlijk. Anders is de vraag ongeldig... Dat is met alle quizen zo. Reageren
Baffie Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Het antwoord is volgensmij Purple Heart, heb ik van Rockstargames.com gehaald, wel een rare vraag, je kan hem niet weten met het spel alleen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Het antwoord is volgensmij Purple Heart, heb ik van Rockstargames.com gehaald, wel een rare vraag, je kan hem niet weten met het spel alleen. Klopt. Ik kon geen goede vraag verzinnen, maar deze vraag ging toch over Vice City, of niet dan? Reageren
Silkoewi Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ja,, da's wel waar.. Hij ging over VC.. Maar niet over het spel alleen.. Nou ja.. Maakt nix uit.. Goed gedaan Baffie! Groetjes! Reageren
Baffie Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Oké, mijn beurt dan maar weer. Noem alle missies waarin Hell's Angels voorkomen. Niet bij naam genoemd, maar daadwerkelijk voorkomen als personage. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Alloy Wheels of Steel Hog Tied Messing with the Man Reageren
Baffie Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Nee, was heel makkelijk geweest, maar dan had ik wel een moeilijkere vraag gesteld, antwoord is wel goed, maar het is niet volledig, en bij deze vraag wil ik het antwoord helemaal goed hebben. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Mijn poging: - Publicity Tour - Alloy Wheels Of Steel - Messing With The Man - Hog Tied Volgens mij zijn dit ze dan wel... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.