Baffie Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Nee, ik kan me niet herinneren dat er in Publicity Tour Hell's Angels voorkomen. ze hebben het wel de hele tijd over de bewaking, maar je ziet ze niet tijdens het concert voor zover ik weet. Is dat wel zo, geef dan even een screen. Maar het zijn ze nog niet allemaal, misschien handig om erbij te noemen wanneer ze voorkomen, deel van het antwoord is al goed gegeven, maar deze wil ik volledig. Tot nu toe goed: Alloy Wheels of Steel -> In de bar van de Greasy Chopper + op de motor Messing with the Men -> Mitch Baker in de Greasy Chopper Hog Tied -> De Hell's Angel die aan het eind van de missie op de teruggestolen motor springt + in de bar van de Greasy Chopper. Maar, er is er sowieso nog één, en die is nog níét genoemd. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) Alloy Wheels of Steel -> In de bar van de Greasy Chopper + op de motorMessing with the Men -> Mitch Baker in de Greasy Chopper Hog Tied -> De Hell's Angel die aan het eind van de missie op de teruggestolen motor springt + in de bar van de Greasy Chopper. Maar, er is er sowieso nog één, en die is nog níét genoemd. *Kleine bump* Sorry Baffie, maar ik heb nog eens goed nagedacht over de missie's en ik heb alle hoofd- en zijmissie's op Wikigta doorgelezen, maar ik kan geen andere missie vinden/bedenken waar die motorbende in voorkomt. Weet je zeker dat er nog 1 is? Misschien kan je een kleine tip geven ofzo... Groetjes Bewerkt: 12 januari 2006 door RonaldVC Reageren
kadee Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Alloy Wheels of Steel -> In de bar van de Greasy Chopper + op de motorMessing with the Men -> Mitch Baker in de Greasy Chopper Hog Tied -> De Hell's Angel die aan het eind van de missie op de teruggestolen motor springt + in de bar van de Greasy Chopper. srry maar ik vind het ook niet ik heb een hele boel site's afgelopen en vindt die maar die jij hebt kan jij anders het antwoord geven groetjes kadee Reageren
Baffie Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Een tip geven is heel moeilijk omdat het meestal meteen het antwoord is. Ik zal het even op een rijtje zetten, de vraag was: Noem alle missies op waarin Hell's Angels voorkomen, onder Hell's Angels verstaan we/ik óf iemand die zo'n zakdoek op z'n kop heeft en wel eens op een Angel rijdt, óf zo'n varriant die altijd bij de ingang van de Greasy Chopper staat, óf natuurlijk Big Mitch Baker zelf. De drie missies van de Bikers zijn daarom vanzelfsprekend, ook al komt er in Messing with the Men geen enkele Angel aan te pas, Mitch zelf is in de intro te zien. Ik zal eens een tip geven: Ze zitten in een missie als demonstrerend publiek. Volgensmij is dat wel een goede tip. Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Psycokiller van Kent paul?? Reageren
Baffie Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Het is Psycho Killer, aangezien ik de andere drie missies al gegeven had, en we al lang genoeg over deze vraag hebben nagedacht geef ik de beurt maar aan Starwars Cat! Succes, en bedenk een moeilijke! Reageren
Silkoewi Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Ja.. We wachten op de volgende vraag.. En we wachten.. En wachten.. En wachten.. En wachten.. Haha,, nee,, grapJ.. Maar wil J wel ff wat vlugger een vraag bedenken.. ?¿ Groetjes.. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Je kon Starwars Cat beter een pm sturen. Dan ziet hij dat tenminste. Ik heb dat nu al gedaan, ik ga er dus vanuit dat er snel een nieuwe vraag komt. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ik heb dat nu al gedaan, ik ga er dus vanuit dat er snel een nieuwe vraag komt. Ik heb Starwars Cat 2 week geleden al een PM gestuurd met de vraag of hij een nieuwe vraag wil stellen, maar hij heeft het bericht nog steeds niet gelezen. Ik stel dus voor dat de eerstvolgende die dit leest, een nieuwe vraag stelt. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ok, dan stel ik wel de volgende vraag: Welke auto krijg je bij de tweede lijst in Sunshine Autos? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Dan krijg je een Sabre Turbo. groeten[/font] Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Dat is correct, de volgende vraag mag Flying Dutchman stellen. En de vraag was niet zo moeilijk he? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Niet moeilijk? Ik heb het hele internet afgezocht, het spel 10x moeten uitspelen en alle VC gidsen doorgelezen. Next: Hoe heet de 'Love Doctor' op Emotion 98.3, die tevens dj is en in gta III en gta SA voorkomt? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Maurice Chavez? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Fernando Martinez? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.