RonaldVC Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Hij is volgens mij begonnen in het jaar 1978. Nee, dat is niet goed Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 in het jaar 1976 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Volgens mij 1986Dat komt al in de buurt , maar is helaas nog niet goed... Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Volgens mij is het dan het jaar 1984. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Volgens mij is het dan het jaar 1984. Volgende vraag voor Generaal Leen Reageren
Baffie Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Misschien even een stom tussendoortje, maar waaruit valt dat op te maken dat hij in 1984 begonnen is, voor zover ik me het kan herinneren wordt het geen één keer in het spel genoemd. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Misschien even een stom tussendoortje, maar waaruit valt dat op te maken dat hij in 1984 begonnen is, voor zover ik me het kan herinneren wordt het geen één keer in het spel genoemd.Als je in het spel voor de deur staat van Ken Rosenberg zie je een bord. Als je goed kijkt zie je staan,K. Rosenberg &CO Lawyers since 1984 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Ik kan op het moment geen vraag bedenken, dus de volgende die dit leest mag de vraag stellen. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik kan op het moment geen vraag bedenken, dus de volgende die dit leest mag de vraag stellen.Tja, ook ik denk dat we zo'n beetje alle vragen wel hebben gehad voor Vice City..Toch na een beetje nadenken heb ik toch nog een vraagje bedacht. Niet te moeilijk, maar het houdt het topic wel in beweging. Vraag: Er is één wapen in VC die uitsluitend voor de ps2 beschikbaar is. Welke is dat en waar kan je het vinden? Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 M60, te vinden bij Phil's Trailer Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Rookgranaat bij Vice city politie hoofdkwartier.Ik kan het weten ik gta voor de ps2.Ps:In de platanium editie of hoe je dat ook noemt is de rookgranaat er niet meer en vervangen voor een gewone granaat. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Rookgranaat bij Vice city politie hoofdkwartier.Ik kan het weten ik gta voor de ps2.Ps:In de platanium editie of hoe je dat ook noemt is de rookgranaat er niet meer en vervangen voor een gewone granaat.Nouja rookgranaat, traangas...... Ik reken het maar goed.. De locatie was immers ook goed..Maar ik bedoelde eigenlijk traangas.. Goed, volgende vraag voor gta-liefhebber. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ok hier is de vraag:Waarom is de legerbasis niet zo groot. Reageren
Svenie Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 kweet niet of het de goede reden is:rockstar wou een een legerbasis met een luchthaven maken maar dat plan gang niet door en in plaats daarvan kwam het memorial stadium erbij en een groter stuk strand Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.