Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Misschien even een stom tussendoortje, maar waaruit valt dat op te maken dat hij in 1984 begonnen is, voor zover ik me het kan herinneren wordt het geen één keer in het spel genoemd.

Geplaatst:
Misschien even een stom tussendoortje, maar waaruit valt dat op te maken dat hij in 1984 begonnen is, voor zover ik me het kan herinneren wordt het geen één keer in het spel genoemd.
Als je in het spel voor de deur staat van Ken Rosenberg zie je een bord. Als je goed kijkt zie je staan,

K. Rosenberg &CO

Lawyers

since 1984

Geplaatst:

Ik kan op het moment geen vraag bedenken, dus de volgende die dit leest mag de vraag stellen.

Geplaatst:
Ik kan op het moment geen vraag bedenken, dus de volgende die dit leest mag de vraag stellen.
Tja, ook ik denk dat we zo'n beetje alle vragen wel hebben gehad voor Vice City..

Toch na een beetje nadenken heb ik toch nog een vraagje bedacht. Niet te moeilijk, maar het houdt het topic wel in beweging.

Vraag: Er is één wapen in VC die uitsluitend voor de ps2 beschikbaar is. Welke is dat en waar kan je het vinden?

Geplaatst:

Rookgranaat bij Vice city politie hoofdkwartier.Ik kan het weten ik gta voor de ps2.Ps:In de platanium editie of hoe je dat ook noemt is de rookgranaat er niet meer en vervangen voor een gewone granaat.

Geplaatst:
Rookgranaat bij Vice city politie hoofdkwartier.Ik kan het weten ik gta voor de ps2.Ps:In de platanium editie of hoe je dat ook noemt is de rookgranaat er niet meer en vervangen voor een gewone granaat.
Nouja rookgranaat, traangas...... Ik reken het maar goed.. De locatie was immers ook goed..

Maar ik bedoelde eigenlijk traangas..

Goed, volgende vraag voor gta-liefhebber.

Geplaatst:

kweet niet of het de goede reden is:rockstar wou een een legerbasis met een luchthaven maken maar dat plan gang niet door en in plaats daarvan kwam het memorial stadium erbij en een groter stuk strand

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...