Toni Caprioni Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ik weet denk ik de laatste ook: Supply and Demand All hands on deck Stunt Boat Challenge The Party The Fastest Boat Checkpoint Charlie Naval Engagement Reageren
Baffie Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Ja, die bedoelde ik. Volgende vraag voor jou, zie er wat moois van te maken. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ja, die bedoelde ik. Volgende vraag voor jou, zie er wat moois van te maken. Dank je Baffie, leuk de eerste keer, ik zou even een vraag verzinnen...... Laat ik het makkelijk houden, hier komtie: Uit welk jaar komen Tommy's kleren????? - bij welke missie wordt het gezegd - wat zegt hij/zij - en wie zegt het Reageren
Baffie Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Uit 1978, Ken Rosenberg zegt dit in de missie The Party, hij zegt het in een vorm van: "Hehey, I like 1978 too, but..." Is dat het antwoord? Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Jaja, Meneer Baffie is aan de beurt. Reageren
Baffie Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Oké, eens kijken. Op welke manieren kan je de missie "Trojan Voodoo" allemaal verknallen? Reageren
Advancegta Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 door te sloom te zijn dat de mensen die je moet beschermen doode zijn naar de poppetjes toelopen en doodgaan en in het water springen en in een brandende auto gaan zitten en ICANTTAKEITANMYMORE dat waren ze of is het een andere missie Reageren
Baffie Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Als je daadwerkelijk Trojan Voodoo bedoelt is het fout, maar volgensmij bedoel je een andere missie. En het is zónder codes gebruiken. Antwoord is in ieder geval FOUT Reageren
JoV Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 je moet niet de bommen plaatsen en naar boven gaan via de trap. jov Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Andere auto's kampot schieten Bommen niet plaatsen Vermoord worden Niet op de trap komen Gearresteerd Niet in het bedrijfje gekomen door hek dicht Geen Voodoo en niet bij de meeting Reageren
Baffie Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Dit antwoord reken ik goed, er was er nog één, en dat was je vriendjes kapot schieten. Maargoed, volgende voor jou. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik weet er geeneen te verzineen dus doe ik een makkelijke: Hoe komt het dat je missies van Umberto Robina krijgt en de telefoonmissies??? Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Door de Mobile telefoon van Leo Teal te stelen Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 En door een haitan hoge pief te vermoorden. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Welke moet ik nou goed rekenen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.