Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Moet jij weten he.

Eigenlijk zou het dit moeten zijn:Je kan de missies van Umberto doen als je de telefoon van Leo Teal in de missie Back Alley Brawl hebt gestolen.Je krijgt een telefoon van Umberto na de missie Two Big Hit van Avery,waarin je een hoge pief van de haiten moet doden.Umberto vraagt waarschijnlijk versterking voor de oorlog tussen de cubanen en de haiten.

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Volgensmij is het antwoord als volgt:

Telefoonmissies: De zogenaamde Mr. Black belt altijd naar het nummer van de telefoon die je in het begin van het spel krijg, aangezien het niet meer is dan Ga naar die en die telefooncel, doe je die missies ook gewoon. Je roeit er wat criminelen mee uit, altijd handig dus.

Missies van Umberto, hij (denkt dat hij) belt naar Leo Teal, als hij echter verneemt dat je Leo hebt vermoordt, ziet hij wel wat in je, omdat Leo niet zomaar iemand was, vandaar dat hij je aanneemt, ook omdat hij weinig andere keuze heeft, als die gast Leo kon vermoorden, zou Umberto dan ook niet een keer aan de beurt komen?

Geplaatst:

Ze zijn allebei goed, maar svenie was toch even eerder. Dus svenie is aan de beurt, veel succes!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Sorry voor de vertraging, hier de volgende vraag...

Hoeveel "ijsjes" moet je verkopen om de asset van Cherry Poppers te halen?

Geplaatst:

Wie denkt Baffie wel wie hij is. Ik ben de king van Vice City en niemand anders! Ik speelde de game al toen Baffie nog in zijn wieg lag! Miischien truct iedereen me met gta 3 of san andreas, maar bij Vice City ben ik de master. Al 7 keer 100% uitgespeeld, ik ken alle easter-eggs en weet de walktrough uit mijn hoofd. En Phil Cassidy rocks!!!

Geplaatst: (bewerkt)
Wie denkt Baffie wel wie hij is. Ik ben de king van Vice City en niemand anders! Ik speelde de game al toen Baffie nog in zijn wieg lag! Miischien truct iedereen me met gta 3 of san andreas, maar bij Vice City ben ik de master. Al 7 keer 100% uitgespeeld, ik ken alle easter-eggs en weet de walktrough uit mijn hoofd. En Phil Cassidy rocks!!!

Nou hij de beste GTA VC kenner van 2005, als jij beter bent moet je dat eerst bewijzen!

Dus help goed, misschien ben jij dan GTA VC Expert 2006.

Veel plezier nog.

Volgende vraag! _O_

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Door goed te helpen in het GTA Vice City Subfora, die vindt je hier.

Daar kan je met missie's helpen, of andere vragen!

Over een tijdje worden er waarschijnlijk weer verkiezingen gehouden, dan kan jij het misschien worden!

Geplaatst:

laat maar zitten, ik heb het erg druk. en ik weet voor mezelf al dat ik de enige echte koning ben. Ik hoop dat baffie dit leest en die grijns van zijn gezicht verdwijnt, want hij weet ook dat ik de enige echte koning van Vice City ben. Oh, ja ik weet zelfs alle gesprekken en dialogen uit de game uit :t mijn hoofd.

Take that, baffie!!!

In your face!!!

Het zou veel cooler zijn als iedereen een quiz zou maken voor Baffie en mij. Dan kijken wie er het meeste punten heeft.

:t:t:t

Geplaatst:
laat maar zitten, ik heb het erg druk. en ik weet voor mezelf al dat ik de enige echte koning ben. Ik hoop dat baffie dit leest en die grijns van zijn gezicht verdwijnt, want hij weet ook dat ik de enige echte koning van Vice City ben. Oh, ja ik weet zelfs alle gesprekken en dialogen uit de game uit :t mijn hoofd.

Take that, baffie!!!

In your face!!!

Het zou veel cooler zijn als iedereen een quiz zou maken voor Baffie en mij. Dan kijken wie er het meeste punten heeft.

:t:t:t

Wat maakt het uit toen ik net lid was dacht ik dat ik beter was dan baffie maar dat is niet zo en ik vindt dat jij hem niet zo hoeft afte kraken.Sorry als ik mod achtig doe maar dit moest eruit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...