Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Het zou veel cooler zijn als iedereen een quiz zou maken voor Baffie en mij. Dan kijken wie er het meeste punten heeft.

hmmmmm, ik wil er wel een maken, maar dan moet het wel via PM of msn of e-mail gebeuren.

ontopic : volgende vraag, zal ik s in actie komen. 12 keer kwa missies uitspelen (niet 100% maar de missies), moet voor mij denk ik ook wel goed genoeg zijn.

Bewerkt: door ZUMZUM
  • Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
laat maar zitten, ik heb het erg druk. en ik weet voor mezelf al dat ik de enige echte koning ben. Ik hoop dat baffie dit leest en die grijns van zijn gezicht verdwijnt, want hij weet ook dat ik de enige echte koning van Vice City ben. Oh, ja ik weet zelfs alle gesprekken en dialogen uit de game uit :t mijn hoofd.

Take that, baffie!!!

In your face!!!

Het zou veel cooler zijn als iedereen een quiz zou maken voor Baffie en mij. Dan kijken wie er het meeste punten heeft.

:t:t:t

beetje kalmpjes aan hé!

tis niet omdat je nieuw bent dat je al verwoede gta gamers uitdaagt

...

p.s.baffie heeft de enige originele unieke award en jij NIET!

Geplaatst:

Hoezo een originele award? Volgens mij heeft hij die gekregen door een paar pollie's te helpenmet hun problemen. Hij heeft geen award van Rockstar gekregen, zoals ik. Niet zo moeilijk om daar te komen, bij rockstar. Is gewoon in Schotland.

:bonk: Deze is voor Baffie.

>>> Door Ewoud: Gedraad je is normaal, baffie is hier al veel langer dan jou en heeft zich meer dan jouw bewezen. Dimmen nu.

20% en 3 dagen postverbod wegens vervelend gedrag naar andere leden.

<<<

Geplaatst:
Hoezo een originele award? Volgens mij heeft hij die gekregen door een paar pollie's te helpenmet hun problemen. Hij heeft geen award van Rockstar gekregen, zoals ik. Niet zo moeilijk om daar te komen, bij rockstar. Is gewoon in Schotland.

Jij begrijpt er echt niks van. Het is een award voor op dit forum. Noem die mensen alsjeblieft geen pollies. Het zijn gewone mensen die van gamen houden. Matig je toon alsjeblieft. Het is heel makkelijk om iemand aan te vallen die er niet is en zich niet kan verweren. Baffie is een echte Vice City expert. Geloof mij en de rest nou maar. Je zult er veel voor moeten doen om daar te komen. Met jouw toon kom je niet ver op dit forum. Waarvoor heb je dan een award gekregen van Rockstar als ik vragen mag?

:bonk: Deze is voor jou omdat je respectloos bent.

Geplaatst:

Wat een eer King_Of _Vice_City dat je ondanks je Rockstar Awards nog gewoon op onze nederige site wilt komen. Nee, maar zonder ironie: ik vind het geweldig dat je zo verschrikkelijk goed bent, maar laat alsjeblieft het posten van je heldendaden maar gewoon achterwege. Baffie heeft de Award meer dan verdiend door een heel jaar lang behulpzaam te zijn en mensen te helpen en we zitten hier geen van allen te wachten op jouw laatdunkende mening hierover. Dus stop met het offtopic posten en het discussieren over de Awards. Post gewoon, doe mee aan de quiz of blijf anders lekker gewoon weg.

Geplaatst:

Erg leuk voor je dat je een award van R* hebt gekregen hoor, maar veel indruk maakt het niet vriend. Bovendien kan iedereen wel zeggen dat hij een kenner is in een bepaald spel. Baffie heeft zich op dat vlak intussen bewezen op het forum en heeft daarom vorig jaar een forum-award ontvangen vanwege zijn kennis over Vice City.

Jij daarintegen hebt nog helemaal niets bewezen behalve dan dat je een nogal grote en brutale mond hebt. Zet je woorden eerst maar eens om in daden en laat ons maar eens zien dat je echt zo'n Vice City expert bent.

En dan nog iets. Ook verder het vriendelijk verzoek andere leden (die je totaal niet kent) niet meer af te kraken en voortaan ontopic te posten. Ik heb van jou nog geen enkele zinnige post zien staan...

Ik ben geen moderator hier en zo wil ik ook niet overkomen. Maar nu maar gewoon verder met de quiz in plaats van schreeuwen hoe goed je wel niet bent.....

Geplaatst:

tjongejongejonge.

ik geloof er geen dinges van van die award.

en als je zo goed bent op vice city, dan hoef je daar niet over op te scheppen en anderen er niet van af te kraken. jij hoeft niet de enige te zijn die alles weet.

wij mogen ook best wel wat weten. maak er nou gewoon geen rpobleem van.

ontopic : volgende vraag.

kunnen we zien of je nou echt zo goed bent als je beweert[/font]

Baffie, trek je er niks aan, je bent de beste en je hebt de Award verdiend! En ik heb je geen een keer gehoord over: ik ben de beste, Baffie = the king of vice city = rulezzzzz. Nobody can stop the real baffie!!! Wat is trouwens de nieuwe vraag????

Bewerkt: door Thomas Crown
Geplaatst:

>>> Door Ewoud: Gedraad je is normaal, baffie is hier al veel langer dan jou en heeft zich meer dan jouw bewezen. Dimmen nu.

20% en 3 dagen postverbod wegens vervelend gedrag naar andere leden.

<<<

Ewoud heeft er al iets aan gedaan, laat het nou maar achterwege...

Nieuwe vraag door mij; om dit zo snel mogelijk uit de werled te helpen?

Hoeveel kogels heeft 1 patroon van een Minigun?

Geplaatst:

Ik geloof het wel wat king of vice city zegt. Ik ken vice city ook wel een beetje (nooit 100% gehaald) en baffie had de eerste vraag van de quiz al fout. Natuurlijk komt de advocaat ken rosenberg uit de film Carlito's Way. Als zelfs een award van rockstar heeft gehad dan moet hij er toch wel wat vanaf weten. Maar goed, ik hou me er verder buiten, want ik ga lekkah san andreas spele!!!

>>> Door PatrickW: :sigaar: Meneer King_Of _Vice_City vond het nodig om dit account aan te maken, om onder z'n postban vandaan gekomen.. dag, King_Of _Vice_City.. :cya: hij had wel fantasie<<<

Geplaatst:

Ik lees dit nu voor het eerst, fijn dat iedereen het voor mij opneemt, ik had ook nog een PM gehad met ongeveer dezelfde inhoud. Er zullen best genoeg mensen zijn die meer van VC afweten dan ik, maargoed. Bedankt dat jullie het voor me opnamen, ik kom hier niet vaak meer i.v.m. school en een forum daarvan, heel af en toe kom ik nog langs en ik vind het fijn dat jullie me nog niet vergeten zijn!

Dank u, let me ask.........

Een makkelijke:

Welke man zie je het minste en welke het meest in Vice City???

Bewerkt: door Thomas Crown

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...