JelleVD Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Ik gebruik sinds een paar dagen een andere computer. Ik heb eerst GTA Vice City geinstalleerd, die doet 't perfect, daarna Scarface: The World Is Yours. Maar als ik dat spel opstart, dan wordt mijn beeld zwart en dan komt er een rood rechthoekje waarin staat Out of range en dan nog wat dingen. Vandaag wilde mijn zusje Rollercoaster Tycoon 2 spelen en ik ging hem dus installeren. Maar toen ze hem wilde spelen kwam dat Out of Range scherm weer. Ik heb gehoord dat het dus met de monitor te maken heeft. Ik gebruik van dezelfde monitor die ik ook voor mijn oude (slechtere) computer gebruikte (waar ik wel rollercoaster 2 op kon spelen), maar nu kan dat beeldscherm Rollercoaster Tycoon 2 opeens niet aan! Wat moet ik doen? Ik heb een Acer AL1703 sm monitor. PS. Ik heb net bij DxDiag Direct 3d getest. Dit als resultaat: Testresultaat van Direct3D 7: Alle tests zijn gelukt. Testresultaat van Direct3D 8: Alle tests zijn gelukt. Bij de test van Direct3D 9 verscheen dat Out of Range vakje weer. Dit als resultaat: Testresultaat van Direct3D 9: Fout bij stap 32 (Gebruikersverificatie van Direct3D beeldopbouw HRESULT= 0x00000000 (foutcode). Wat is dit? Wie o wie verlost mij van dit probleem? JelleVD (Mijn specs zitten in de bijlage) DxDiag.txt Bewerkt: 17 augustus 2008 door jellevd Reageren
Wrieh Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Denk dat je beeldscherm de hoge resolutie niet aan kan , zet je resolutie is lager. Edit: Ik heb ook zn videokaart gehad! en die draait niet onder 1280 x 1024, Koop een nieuwe videokaart voor ~ 30 euro en je kunt hem wel op 1280 x 1024 draaien , (een Nvidea Geforce 7300 GX) Want wat je nu hebt kan wss niet eens GTA IV aan :O Bewerkt: 3 september 2008 door Wrieh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.