dddiamonddd Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Hoi allemaal Heeft hier iemand verstand van de superman mod (classic) ? Ik heb alle benodigheden al 1. de map van superman ontwikkeld met winrar. 2. img tool. het was me al bijna gelukt maar nog niet helemaal kom niet aan met deze link plz http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=46969 Want er waren 2 problemen mee, (Voor gevorderde imgtoolers anders begrijp van dit verhaal geen ene..) Dit zijn mijn problemen met de uitleg van kevin (link hierboven): Stap 4 : hij vraagt niet om overschrijven moet het echt direct in de sa folder ? En het bestand gimplegg en gimplegg.dff maakt IMGtool geen verschil tussen :O als je naar gimplegg zoekt komt hij aanzetten met gimplegg.dff en bij gimplegg.dff ook met gimplegg.dff dit geld ook voor meer bestanden dan heb je iets met fewta.dff en dan moet ik die vervangen door 2 mappen. fewta.dff en fewta. dit is de beste uitleg die ik er tot nu toe uit kan krijgen.. pleasee!! HELP ME! Reageren
Remi-X Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 dr zijn niet veel gasten die je helpen heh? bij imgtool: heb je wel rebuild archieve gedaan? Reageren
Timske Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Stap 1 - Backup PLAYER.IMG Backup de Map script. Backup GTA3.IMG Al de player.img geprobeerd? Bewerkt: 19 augustus 2008 door Timske Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.