discogabber Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Hallo, Ik had vandaag wat mods geïnstalleerd en San Andreas werkte dus niet meer. Ik San Andreas eraf gehaalt en opnieuw geïnstalleerd maar hij werkt nog steeds niet. Als ik op New Game druk laadt ie tot de helft en dan krijg ik geen foutmelding of iets wat daar op lijkt. Het muziekje blijft gewoon doorspelen, maar hij laadt niet verder. Even voor de duidelijkheid: Er staan nu GEEN mods geïnstalleerd, ik heb gta_sa.set al een keer verwijderd, ik heb al m'n savegames al verwijderd, ik heb de hele map GTA San Andreas User Files al verwijder en hij werkt nog niet. Iemand bekend met dit probleem, of een oplossing? Pc: 2.4 ghz 2048 mb RAM ATI ASUS AH3650 Silent Windows Vista Home Premium Reageren
mastermikeNL Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 heey ik had hetzelfde probleem heb je wel v1.0 van gta zoniet krijg dan een downgrader Reageren
discogabber Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 heey ik had hetzelfde probleem heb je wel v1.0 van gta zoniet krijg dan een downgrader Ik heb V2.00, installeert ie automatisch zo (van de originele cd). Ben er net achtergekomen dat je het ook werkend kan krijgen als je compatibaliteit instelt op Windows XP, dat ga ik eerst proberen en als dat niet lukt ga ik wel kijken voor een downgrade. Toch bedankt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Met versie 2 kan je niet modden, zoals al gemeld is: eerst downgraden zodat je wel kan modden. Reageren
discogabber Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Met versie 2 kan je niet modden, zoals al gemeld is: eerst downgraden zodat je wel kan modden. Ben ik ook achtergekomen Heb nu downgrade gedaan en XP ingesteld bij Compatibaliteit. Nu nog de savegame zoeken voor Versie 1 van waar ik was Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Niet doen! De patch zorgt er alleen voor dat je kan modden en doet niets aan de versies, laat staan die van de savegames..je hoeft dus niets te downloaden Reageren
discogabber Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Niet doen! De patch zorgt er alleen voor dat je kan modden en doet niets aan de versies, laat staan die van de savegames..je hoeft dus niets te downloaden Hij heeft er wel voor gezorgd dat San Andreas weer werkt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 ... ik heb gta_sa.set al een keer verwijderdKan verstandig zijn. ik heb al m'n savegames al verwijderd, ik heb de hele map GTA San Andreas User Files al verwijderDat is dus zo'n beetje het allerdomste wat je kan doen m.b.t. het proberen herstellen van je spel. Want als alles werkt kan je je oude savegames niet meer gebruiken. Gewoon van afblijven dus.Niet doen! De patch zorgt er alleen voor dat je kan modden en doet niets aan de versies, laat staan die van de savegames..je hoeft dus niets te downloaden En daarom moet hij dus even een savegame downloaden. Hij heeft alles verwijderd. Reageren
discogabber Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 ... ik heb gta_sa.set al een keer verwijderdKan verstandig zijn. ik heb al m'n savegames al verwijderd, ik heb de hele map GTA San Andreas User Files al verwijderDat is dus zo'n beetje het allerdomste wat je kan doen m.b.t. het proberen herstellen van je spel. Want als alles werkt kan je je oude savegames niet meer gebruiken. Gewoon van afblijven dus.Niet doen! De patch zorgt er alleen voor dat je kan modden en doet niets aan de versies, laat staan die van de savegames..je hoeft dus niets te downloaden En daarom moet hij dus even een savegame downloaden. Hij heeft alles verwijderd. Daarom moet ik niet een savegame downloade, ik moet een savegame downloade omdat ik gedowngrade heb. Bovendien heb ik nog altijd een backup van me save games, zo slim ben ik ook nog wel En m'n savegames werken nu niet meer omdat die van versie 2 zijn, heeft er dus niks mee te maken dat ik alles verwijderd heb. En het probleem is al opgelost en dat had je ook al kunnen lezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.