KillerXL Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Hoi, als ik in de Andromada de achterklep heb geopend, en ik probeer erin te lopen of met de auto erin probeer te rijden, gaat dat niet. hoort dat zo, of is het de bedoeling dat dat wel kan? P.S: Ik wil graag auto's kunnen vervoeren. Kan dat ook met de cargobob? En weet iemand een mod (behalve de Transporter, dat hele grote vliegtuig) waar je auto's in kunt zetten die je kunt vervoeren? Bewerkt: 17 augustus 2008 door KillerXL Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Hoi, als ik in de Andromada de achterklep heb geopend, en ik probeer erin te lopen of met de auto erin probeer te rijden, gaat dat niet.hoort dat zo, of is het de bedoeling dat dat wel kan? P.S: Ik wil graag auto's kunnen vervoeren. Kan dat ook met de cargobob? En weet iemand een mod (behalve de Transporter, dat hele grote vliegtuig) waar je auto's in kunt zetten die je kunt vervoeren? vraag 1. Nee vraag 2, Ook nee Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik wil graag auto's kunnen vervoeren.Het makkelijkst gaat dit door gewoon achter het stuur te gaan zitten en te gaan rijden. Reageren
Masturmind Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik wil graag auto's kunnen vervoeren.Het makkelijkst gaat dit door gewoon achter het stuur te gaan zitten en te gaan rijden. Ik denk dat t 'm gwn erom gaat dat hij het risico niet hoeft te nemen om de auto te verliezen Reageren
Jay; Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik denk dat t 'm gwn erom gaat dat hij het risico niet hoeft te nemen om de auto te verliezen Er kunnen verschillende redenen zijn waarom hij de auto zelf niet wilt berijden, misschien wil die het gewoon uitproberen. Jou reden lijkt me echter best onwaarschijnlijk aangezien je met een trekker of iets dergelijks net zo goed botsingen kan maken en de auto kan verliezen. Ook al heb je een paar schrammetjes aan je auto, daar zijn oplossingen voor. Het beste is gewoon om de betreffende auto zelf erg voorzichtig te berijden. Reageren
KillerXL Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik wil graag auto's kunnen vervoeren.Het makkelijkst gaat dit door gewoon achter het stuur te gaan zitten en te gaan rijden. lol daar heb je wel een beejte gelijk in maar het leek me gewoon handig om een paar auto's te gelijk in een vliegtuig naar een bepaalde plek te vervoeren. maar als het niet kan laat dan maar zitten Hoi, als ik in de Andromada de achterklep heb geopend, en ik probeer erin te lopen of met de auto erin probeer te rijden, gaat dat niet.hoort dat zo, of is het de bedoeling dat dat wel kan? P.S: Ik wil graag auto's kunnen vervoeren. Kan dat ook met de cargobob? En weet iemand een mod (behalve de Transporter, dat hele grote vliegtuig) waar je auto's in kunt zetten die je kunt vervoeren? vraag 1. Nee vraag 2, Ook nee nouja , jammer laat dan maar Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik wil graag auto's kunnen vervoeren.Het makkelijkst gaat dit door gewoon achter het stuur te gaan zitten en te gaan rijden. Offtopic: Die reactie is trouwens wel goed Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Je kan meerdere auto's tegelijk verplaatsen d.m.v. een Towtruck of Tractor. Het aantal voertuigen dat je kan meenemen zijn een aantal tractors/ towtrucks en één andere auto. Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Hoi, als ik in de Andromada de achterklep heb geopend, en ik probeer erin te lopen of met de auto erin probeer te rijden, gaat dat niet.hoort dat zo, of is het de bedoeling dat dat wel kan? P.S: Ik wil graag auto's kunnen vervoeren. Kan dat ook met de cargobob? En weet iemand een mod (behalve de Transporter, dat hele grote vliegtuig) waar je auto's in kunt zetten die je kunt vervoeren? Numlock 8, en Numlock 2. Je kan het ook aanpassen in 8 en 2. Dat doe je wel ingame.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.