gemertenaar Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Goedendag Lezers, Ik, gemertenaar ben lid van het selecte groepje van 3 personen, De drie musketiers. Wij zijn géén clan maar een groepje van 3 personen die alleen Team Deathmatch doen in het spel GTA: IV op de ps3. Wij zijn nu net ik geloof een aantal maanden bezig om steeds clanbattles te organiseren op de ps3 met het spel GTA:IV. Dit met succes. De drie musketiers zijn nog nooit verslagen. Wij zijn simpelweg te goed voor het spelniveau van andere mensen op dit forum wat betreft het spelen van GTA: IV op de ps3. Mijn vraag of eigenlijk is het een noodkreet. Zouden jullie, de lezers van dit topic. Misschien wat kunnen googlen en rond kunnen neuzen of er buitenlandse clans zijn die zich hier ook mee bezighouden. TDM op GTA:IV zodat wij, de drie musketiers contact op kunnen nemen met diegene. wij zijn van mening dat wij de beste zijn van nederland op de ps3 met GTA:IV en daarom willen wij het europees aan gaan pakken en wellicht worldwide. Alsteblieft post hier niet om te zeggen dat wij of ik een te groot ego van zichzelf heeft, want de feiten liggen er. De drie musketiers zijn nog nooit verslagen in een clanwar tegen andere ps3 clans. Daarom steun ons en help ons met het vinden van meer tegenstanders! Bedankt dusver en sorry als dit in het verkeerde forum staat. Edit: Mijn spelling is niet wat het is, maargoed heb nu ook vakantie gehad "LET THE FINDING BEGIN"
Masturmind Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik weet niet wr j die zou kunnen vinden, maar ik heb gehoord dat de beste van europa de M³ clan is of zoiets
Froodooo Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Leuk dat je denkt de beste clan te zijn, maar om daar nou meteen een heel topic over aan te maken? En daarbij, zoek zelf eens op Google naar buitenlandse clans, wat wij kunnen kun jij toch ook?
Recommended Posts