End Of The Riot Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 ik weet niet of het een EE is maar op het vliegveld heb je die grote wagen soort van vrachtwagen en dan een karretje en daar staat op live a litlle, fly wiht us das geen goed teken Reageren
Robin B Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 ik weet niet of het een EE is maar op het vliegveld heb je die grote wagen soort van vrachtwagen en dan een karretje en daar staat op live a litlle, fly wiht us das geen goed teken Lol ! Eigenlijk wel genaait omdat LC gebaseert is op NY . Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 ik weet niet of het een EE is maar op het vliegveld heb je die grote wagen soort van vrachtwagen en dan een karretje en daar staat op live a litlle, fly wiht us das geen goed teken Lol ! Eigenlijk wel genaait omdat LC gebaseert is op NY . Lol ik denk ook dat dat met 9/11 te maken heeft . Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Het heet ook Fly US, ik weet niet of dit nu United States betekend of ons. Reageren
straydoggs Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Het heet ook Fly US, ik weet niet of dit nu United States betekend of ons. alletwee geloofk want US is geschreven met hoofdletters Reageren
Wienish Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Allebei geen goed teken he: Een Amerikaan die voor de regering werkt door te vliegen in een vliegtuig (voor 't weet gaat Amerika samenzweren, een gebouw laten intstorten en dan Iraq ofzo de schuld geven..), of een normaal mens zonder vliegopleiding in de cockpit Reageren
straydoggs Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Allebei geen goed teken he:Een Amerikaan die voor de regering werkt door te vliegen in een vliegtuig (voor 't weet gaat Amerika samenzweren, een gebouw laten intstorten en dan Iraq ofzo de schuld geven..), of een normaal mens zonder vliegopleiding in de cockpit dan krijg je flink wat turbulentie Reageren
troetelbeertje Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Allebei geen goed teken he:Een Amerikaan die voor de regering werkt door te vliegen in een vliegtuig (voor 't weet gaat Amerika samenzweren, een gebouw laten intstorten en dan Iraq ofzo de schuld geven..), of een normaal mens zonder vliegopleiding in de cockpit dan krijg je flink wat turbulentie krijg je geen turbulentie turbulentie is iet met de lucht en die vrachtwagen noemen ze ook een taxi wagen al goed dat je dan niet kan meevliegen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.