Puma Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Popper~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Info~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Auteur: PumaVervangt: KartTune-mogelijkheden:*Kleur*Nitro*Spoilers*Bass Boost*Wielen*HydraulicsStatus: Work in progress (nog niet af dus )~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Screens~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~DOWNLOAD~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Meer binnenkort. Laatste update: Bewerkt: 18 augustus 2008 door Puma Reageren
Puma Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Eh.. Er is iets foutgegaan in de BBCode (doe ik altijd uit m'n hoofd, dus er doen zich vaak genoeg probleempjes voor ). Ik kan niet ver genoeg scrollen om bij de "Edit" knop te komen , dus wil een mod het even fixen (als dat kan, anders kan het topic verwijderd worden, waarna ik een nieuwe zal aanmaken). Alvast bedankt . Edit: Fixed, dit bericht kan verwijderd worden. Bewerkt: 17 augustus 2008 door Puma Reageren
Crypteq Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Eh.. Er is iets foutgegaan in de BBCode (doe ik altijd uit m'n hoofd, dus er doen zich vaak genoeg probleempjes voor ). Ik kan niet ver genoeg scrollen om bij de "Edit" knop te komen , dus wil een mod het even fixen (als dat kan, anders kan het topic verwijderd worden, waarna ik een nieuwe zal aanmaken).Alvast bedankt . haha, lijkt op een soort speelgoedauto. en dat dak is helemaal geweldig! KUTGW! Reageren
dutchgod Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ziet er geweldig uit, Deze ga ik zeker downloaden, KUTGW Reageren
Timske Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Die had je toch al? Alleen nu is die volgens mij tuneable Ziet er goed uit, zou hem willen opeten Vind het op zo'n snoepje lijken Reageren
.Senne Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 een auto in pixels die op een snoepje lijkt, dat zou smaken. ik vind 'm cool, en zeker alstie 'tunable' is. wanneer gaat ie af af zijn ongeveer? Reageren
ikt Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Zomg. Puma is net een weekje thuisn en er is al een neiuwe mod. @.2 Nice work btw =D Reageren
Puma Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Release dan maar . DOWNLOAD Enjoy Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 ik kan SA niet meer installeren wegens een krasje op de CD en daardoor lees mijn PC de Disc niet meer Anders had ik hem zeker weten gedownload Puma KUTGW en wanneer komt de mod die ik heb verzonnen met dat vliegtuigje? Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Best wel grappig, ik vraag me iets af. Als je spoiler erop zet. Dan komt er een spoiler, maar komt er dan ook een dakje Reageren
Puma Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Het "dakje" is als "extra" toegevoegd. Dit houdt in dat hij soms met, soms zonder dak spawnt. De spoilers kun je gewoon apart erop zetten in de Transfender. Coming up: Kaas-auto en Jetbike. Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Het "dakje" is als "extra" toegevoegd. Dit houdt in dat hij soms met, soms zonder dak spawnt. De spoilers kun je gewoon apart erop zetten in de Transfender.Coming up: Kaas-auto en Jetbike. Er komt denk ik weer een nieuwe Puma´s Lovely dinges ofiets Reageren
Jopper47 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Haha. leuk en mooi gedaan! Als jij een mod maakt, dan is het leuke mod! Greetz Jopper47 Reageren
game~skater Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 ik zag de naam ''popper'' staan en dacht meteen: ''3 keer raden: puma!'' en ik had gelijk (positief bedoelt trouwens) geweldig karretje... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.