Jump to content

Welke GTA versie heb ik?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

ik had gister GTA SA gekocht.

Welke versie heb ik nu? Ik wilde graag dingen downloaden maar je kan kiezen uit 2 versies.

Groetjes..

Geplaatst:
Als je GTASA koopt heb je altijd versie 2. Je kunt downgraden naar versie 1.00 met deze patch:

http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...amp;showfile=67

Dan kun je zoveel modden als je wil :)

Wat is modden? Ik wil zo'n ding dat mijn spel 100% is. Zodat ik zowel vrij kan spelen. En bij een ander save file de missies kan dan. Maar die is ook voor versie 2.0. Welke versie is dan eigl beter?

modden is dat je iets veranderd in je spel dus bijvoorbeeld extra gebouwen neerzet of andere auto's en als je je spel 100% uit gespeeld wil (dat noemen we een save game) dan kan je dat ook op deze site vinden (gtaforum.nl) moet je ff zoeken want ik weet het ook ff 1.2.3. niet te vinden. :*D en anders kijk je gewoon op google ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
Als je GTASA koopt heb je altijd versie 2. Je kunt downgraden naar versie 1.00 met deze patch:

http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...amp;showfile=67

Dan kun je zoveel modden als je wil :)

Wat is modden? Ik wil zo'n ding dat mijn spel 100% is. Zodat ik zowel vrij kan spelen. En bij een ander save file de missies kan dan. Maar die is ook voor versie 2.0. Welke versie is dan eigl beter?

Bewerkt: door .Jesse.
Geplaatst:
Dat zie je als je SA opstart, Dat er dan Niks Rechts onderin beeld staat ;)

Kun je ook Modden met die San Andreas Mod Installer, of moet je per se met IMG Tool..?

Geplaatst:

Nee, Kan met allebei. Alleen raad ik je de IMG-Tool aan. SAMI geeft vaak fouten. Je SA heeft dan de kans om vaak te crashen of fouten te geven ;)

Geplaatst:
Nee, Kan met allebei. Alleen raad ik je de IMG-Tool aan. SAMI geeft vaak fouten. Je SA heeft dan de kans om vaak te crashen of fouten te geven ;)

Ja klopt, ik heb al ik weet niet zo vaak een Mod met San Andreas Mod Installer iets geïnstalleerd dus, en dan blijf de computer net in het midden als het aan het laden is stil staan.. En dat IMG Tool weet ik ook niet echt hoe dat werkt.. :muur:

Geplaatst:
Dat zie je als je SA opstart, Dat er dan Niks Rechts onderin beeld staat ;)

Kun je ook Modden met die San Andreas Mod Installer, of moet je per se met IMG Tool..?

Wat zag je eerst dan wel wat je nu dan niet ziet( als GTA SA gedowngrade is )

Geplaatst:

Dat snap ik niet? :7

Geplaatst:

Dat snap ik niet? :7

Kijk, jij zei dat je dan NIETS in een hoek ziet, wat moest je dan zien..?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...