MrKooKie Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Ik was even laatst GTA: Vice City aan het spelen, en toen hoorde ik op de radio, een liedje dat ging over een videoband die een meisje vermoord :lol: Ook zijn dit vage nummers: Sander Kleinenberg - The Fruit De Heideroosjes - Ze smelten de paashaas Mark Foggo's Skasters - Car on a Train Echt vaag.. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Buggles - video killed the radio star? George Michael - Don't let the sun fall down on me, is ook zo vaag Reageren
Michiel23 Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) Klopt ze draaien soms hele vage liedjes! Michael Jackson met starten sommthing ofzoiets die draaien ze op fever 105 dit radiostation! B) Gr, Gta cool man Bewerkt: 20 maart 2005 door Gta cool man Reageren
X-Zero Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 weet wat ik vaag vind the rasmus -in the shadows.... :huh: :huh: :huh: Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) nou dan heb ik voor jullie een heeeeeeeeele vage Anneke Grunlho-Brandend Zand Spel ik naam goed?? Hier de songtekst songtekst Brandend Zand Anneke Gronloh : Brandend Zand en een verloren land En een leven vol gevaar Brandend Zand berooft je bijna van 't verstand En dat alles komt door haar. Zwarte Dino, jij wou Nina die met Roco was verloofd. En toen Rocco werd gevonden Werd jouw onschuld niet geloofd. Brandend Zand en een verloren land En een leven vol gevaar Brandend Zand berooft je bijna van 't verstand En dat alles komt door haar. In de haven van Marseille Danst jouw Nina nu voor geld Slechts de vogels zingen zachtjes Wat van Dino wordt verteld. Brandend Zand en een verloren land En een leven vol gevaar Brandend Zand berooft je bijna van 't verstand En dat alles komt door haar. Brandend Zand en een verloren land En een leven vol gevaar Brandend Zand berooft je bijna van 't verstand En dat alles komt door haar. Ben ik dom of zit er geen logica in :blink: ik heb het lied al 6 x gehoord en ik snap er nog niks van Bewerkt: 21 maart 2005 door BeatboxGamer Reageren
The Outlaw Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 vader abraham - het kleine cafe is ook zo dom, wat te denken van Normaal- Oerend hard?! Reageren
RTS Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 OMG....Darkraver - Komt ie dan he. Zit niet echt een songtekst in maarja. Slaat gewoon nergens op maar wel lekkere beat. Reageren
-Niels- Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Veel nummers van: Pedeal emmer(ofzo) en rooie rinus. echte groningers moet hun kennen, hea RTS Maar dat zijn echt lol liedjes vooral; de hoornse plas B) Reageren
TubS Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 dit is een ubervage songtekst uhm - bomen zijn relax en dat deuntje er ook bij, echt vaag ---------------------------------------------------------- Hej Luc… Ja... Die bomen daar hé? Vet relaxt man! Yeah! Die staan daar gewoon Die bomen daar Die bomen man Die is vet relax Jaah! En hij geeft nergens geen zak om Die boom jonge die staat daar gewoon! Jah gewoon schijt aan die boom Hij geeft er gewoon geen zak om Gewoon relaxt Vet relaxt Bomen zijn relax Vet relaxt Ooh Ey een boom Ey… Ey een boom is relaxt man Hij let nooit op de tijd Neeh! Als een boom te laat is jonge Als een boom te laat is dan denkt hij schijt! Vet relaxt Haha! Zonder lachen! Jonge Bomen zijn relaxt Vet relaxt Jonge die zijn relax Ooh Vet relaxt Als je een boom bent man Vet relaxt Bomen die hebben egt geen zin om te komen Bomen blijven gewoon staan Maar dat hoeft ook niet Ze hoeven nergens heen te gaan Vet relaxt Vet relaxt Hej maar Gijs? Jah? Bomen hé? Die zouden best kunnen praten als ze willen praten Als ze zouden willen Maar dat doen ze niet! Dat vinden ze gewoon niet chill! Neeh gewoon niet chill Dat vinden ze gewoon niet vet Bomen zijn relaxt Ooh bomen zijn relaxt Bomen zijn relaxt Vet relaxt… Jonge als je een boom bent man, Vet relaxt! Als je geen boom bent man, Relax! Vet relaxt! Relaxt man geen bom zijn Bomen zijn ook vet gezellig Noh,, altijd naar het bos toekomen Jah, heej Luc heb je ooit een bos gezien? Zonder bomen? Heej Gijs jonge,, bomen hé? K*t wat was ook weer me tekst! Bomen zijn relaxt! Bomen zijn relaxt! VET RELAX Bomen jonge die zijn relax OJ JONGEN! DIE ZIJN RELAX OOOH… Vet relaxt Als je een boom bent man Vet relaxt Bomen zijn relax… Reageren
BrokenTable Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Nirvana - Smell Like Teen Spirit is pas echt vaag. Of anders Iron Butterfly - In A Gadda Da vida Reageren
Ken-D Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Alle Weird Al Yankovic's Songteksten zijn vaag :lol: Reageren
jethro Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Ik was even laatst GTA: Vice City aan het spelen, en toen hoorde ik op de radio, een liedje dat ging over een videoband die een meisje vermoord :lol: Ook zijn dit vage nummers: Sander Kleinenberg - The Fruit De Heideroosjes - Ze smelten de paashaas Mark Foggo's Skasters - Car on a Train Echt vaag.. Ze smelten de paashaas is zeker en vaag nummer :P :lol: Maar papa de paashaas bestaat toch helemaal niet? Je moet je *censuur* houwe, jij vuil uit de baarmoeder gerukt *censuur* als jij die *censuur* nog een keer open trekt, trek ik je *censuur* af Reageren
Tim14 Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Haha.. Bomen zijn zeker relax:P Maar ik ga met BrokenTable mee.. Nirvana geef je soms de neiging om jezelf door je kop te knallen. Video Killed a Radio star is leuk.. leuk deuntje vooral dat ze steeds zeggen: Owa owa :lol: Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 In GTA2 komt op één van de radiostations het nummer 'Taxidrivers must die' voorbij. Dat nummer is echt vaag. TAXI DRIVERS ----------------- Well everybody's sayin' that they're not so bad Everybody's sayin' that we need 'em bad Well everybody's got their fuckin' heads up their ass Everybody tells me they perform a service But the same fuckin' people say they drive 'em nervous Well make your fuckin' mind up, you stupid twat If you want to see them cry Poke 'em in the eye Put their fingers in the socket and watch them fry Taxi drivers must die! Everybody's sayin' that they drive 'em nuts But when it comes to revenge they ain't got the guts Well crawl back into your little 'ole, you little rat United and strong we can fight them back Teach them all a fucking lesson that they'll never forget And watch the little bastards come crawling back "I'm sorry" If you want to see them cry Poke 'em in the eye Put their fingers in the socket and watch them fry TAXI DRIVERS MUST DIE! Reageren
Sasuke Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 OMG....Darkraver - Komt ie dan he.Zit niet echt een songtekst in maarja. Slaat gewoon nergens op maar wel lekkere beat. Totally agree. Ik vind Anouk - Girl & Anouk - Lost ook maar niks, een en al geschreeuw over dat ene woord ! :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.