Gunit-Soldier Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Jeugd van Tegenwoordig : stofzuiger ofzo.. Hoe bedoel ik weet geen onderwerpen Reageren
RobertSA Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Haha, plaats hier alle songteksten van de jeugd van tegenwoordig maar dan. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Alles van Blof. Ik snap er nooit een zak van. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Dit nummer dan, het gaat gewoon helemaal nergens over, de zinnen zijn gewoon samengesteld uit random woorden:Bloodhound Gang – Foxtrot Uniform Charlie Kilo Het zijn niet zomaar wat woorden, het zijn allemaal alternatieven voor waar het nummer over gaat. Foxtrot Uniform Charlie Kilo zijn voor zover ik weet allemaal legertermen, en kijk maar eens wat voor woord je krijgt als je alleen de eerste letters van elk woord neemt De gehele tekst zit vol synoniemen voor 'het bedrijven van de liefde', om het even netjes te zeggen. Reageren
Mister.X Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 DHC - 180 cc echt vaag songtekst: De 2201 commissaris van de 2204 we zijn onderweg naar een snelkraak op een juwelier over assistentie, assistentie alstublieft ! -chorus- 110, 120, 130 geen enkel probleem schroevendraaier, koevoet, flipper en een baksteen anders gaan we nergens heen terug van weggeweest nog steeds gevreest rico van de dhc op z`n 180 cc vroem vroem door je straat als een wegpiraat bereid tot elke misdaad want die jonko gemixt met tequilla maakt me stijl guerillia para crimina in de kluts gekleed in 't zwart uitgerust met een bivakmuts dus klaar voor de klus blaas op een 180er 2 takt geen motormuis die me pakt (en weet) tegen mij moet je niet komen racen dan moet ie van goeie huize wezen bereid zijn ze je leven te wagen of anders om versterking vragen mij pak je niet doe niet gek ik blaas als een maniac maar blijf altijd cool ik weet wat ik doe met me heilige koe 1 lichaam en ziel net als Batman en z'n Batmobiel dinamic duo crimina stylo guess who's back helemaal para omar montana ik ben een deskundige op het gebied van kraken ik kom via het raam of door de daken ik ben een steelmachine ik neem alles mee ongezien snelkraak, inbraak, elke cent aan de haak m'n 180er is een beest als we samen zijn is het altyd weer een feest mensen worden gek als haar geluiden door de straten klinkt ze is de trouwe motor achter mijn killer instinct ze staat altyd voor me klaar ze kent geen angsten geen gevaar ze moet niets hebben van olie en benzine me schatje voedt zichzelf met mijn adrenaline zonder haar ga ik niet van huis ze is m'n lift naar elke kluis ik kan niet zonder haar ze is m'n makker 180 cc motherfucker (chorus) 4 keer Chilloh met ze oversexte motor van torry's wordt ze nog steeds geiler als boter ze is de redster tijdens kirre dage het is de bitch waar de trekkers mee op premies jagen zakenmensen brengen sofi(?) door de bocht in volle vaart met m'n zwaar crimineel ingestelde werkpaard ben ik in staat, voor oorlog tegen de concurrentie in de Haagse snelkraak-competitie blaas ik weg voor de justitie daag ik motorwoute uit voor een duel je pakt me nooit kk jood ik ben te snel met m'n 2 takt motherfucker weet je wel op zoek naar een geschikte kraak m'n dagelijkse taak het plunderen van een fucking computerzaak het is voor mij gewoon een eer dat geldt ook voor me schatje op 2 wielen ze zal niet knielen voor de blauwe homofielen m'n 180er is gruwelijk ik ben er aan gebonden als in een staatshuwelijk geen ibahesh of bezem houdt me tegen ik zou de fucking vloer met ze aanvegen en leg een wheelie in je nek tabon jemek motherfucking ibahesh gek (marokkaanse vloek) avec mon cent quatre-vingt je suis marocain jy fucking zmehn mc snoogie op weg naar een nieuwe torry maak me niet kwaad pak een wheelie in elke straat niet de enige die het doet we zijn met een hele stoet gevolgd door ibahesh op de voet fuck it, wat moet moet jagen op die grote bedragen scotoe ken het niet verdragen dat we lopen met gevulde magen ze blijven maar vragen hoe kom je aan die kraken die ben ik aan het maken met een 180er en een schroeba in me hand blaas ik door heel het land en lag me dood als een nehbahesh wagen in de berm strand want mij zet je niet zomaar aan de kant het ken me niets schelen we zijn hyena's en jagen met z'n velen (chorus) I tell you man you need people like me so you can point your fucking finger and say that`s the bad guy take a good fucking look at the bad guy you may never see a bad guy like this huh Reageren
PIERRO P Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Dat nummer van De jeugd van tegenwoordig. Kerstballen De tekst is echt dom. het nummer is gewoon waardeloos. Reageren
Twister24 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 van katoen - doe het dan zelluf alles moet in een doosje duizend flessen in een doosje ik begin en pak ze op dan kom jij weer en jij zegt stop jij vraagt wat denk je d’r zelf van jij denkt jij denkt dat het nog beter kan jij zegt dat jij het zo zou doen jij wil dus moet het zo doe het dan zelf, je bent een mafkees doe het dan zelf, met je bek doe het dan zelf, je ruimt je eigen sjit maar op doe het dan zelf, grrrr likkende lippen op jouw lijf zweet en spuug, alles stijf ik ben de weg kwijt en bijna klaar dan fluister jij ’nee niet daar’ doe het dan zelf, met je lijf doe het dan zelf, en je lange benen doe het dan zelf, je platte buik doe het dan zelf, pas op voor de lakens doe het dan zelf, je haar niet in de war doe het dan zelf, morgen weer vroeg op doe het dan zelf, denk aan de buren doe het dan zelf, doe het zelf zelf, doe het dan zelf doe het dan zelf, doe het dan zelf, doe het dan zelf, doe het dan zelf, ik wil respect voor wat ik doe, doe het dan zelf, ik wil respect voor wat ik ben, doe het dan zelf, ik wil respect voor wat ik ben Reageren
tjoef Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Konijntje van A.K.A. The Junkies Kom op konijntje doe maar wiebele, wiebele Kom op konijntje doe maar wiebele, wiebele, huppel Kom op konijntje doe maar wiebele, wiebele, huppel Doe maar huppele alsof je in het bos bent Kom op konijntje doe maar huppele, wiebel Wiebel met je oortjes, laat ze heen en weer wiebele Kom op konijntje, doe je ding, doe je dansje Kom op konijntje, ah Kom op konijntje, ah Ok konijntje, het is je dag vandaag Ik zing een liedje en ik doe het een beetje traag Voor jou alleen, voor niemand anders Konijntje, omhoog met die handen Bewerkt: 9 mei 2008 door tjoef Reageren
TomHagen Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Daar komt vjezze Holler at ya boy boy Boy daar komt vjezze Holler at ya boy Daar komt vjezze Holler at ya boy boy Boy daar komt vjezze Holler at ya boy Van De Jeugd van Tegenwoordig, Holladeer. Dit is het refrein, maar begrijpen doe ik het niet PS. Ik stel voor dat voortaan alleen stukjes van songteksten worden gepost, want de hele shit van 100 regels leest toch niemand. Reageren
Tieess Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Geen 1 lied van De Jeugd Van Tegenwoordig slaat ergens op. Maar dat neemt niet weg dat ik ze niet leuk vind, Ik vind de JVT echt koning! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.