royjy Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 kan iemand mij vertellen welke missie je moet halen als je die bodyguards in je villa wilt?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) kan iemand mij vertellen welke missie je moet halen als je die bodyguards in je villa wilt?? Om bodyguards te kunnen inhuren moet je het spel 100% hebben uitgespeeld. Dit wil zeggen dat je een hoop werk voor de boeg hebt, want het blijft niet enkel bij missies voltooien, maar ook het verzamelen van alle 100 packages is noodzakelijk. Voor een compleet overzicht raad ik je de 100% Cheklist van WikiGTA aan. Bewerkt: 17 augustus 2008 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Torritor Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Als je Ricardo Diaz hebt gedood, dan krijg je al automatisch bewakers in en om, en op het dak van je villa. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Als je Ricardo Diaz hebt gedood, dan krijg je al automatisch bewakers in en om, en op het dak van je villa. Dat klopt, ook verschijnen je gangmembers bij andere bedrijven. Helaas kun je deze niet meenemen, zoals bij de 100% het geval is. En zelfs dan kun je ze enkel vanuit dat kamertje meenemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Vegetable Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 En doen ze eigenlijk iets speciaals?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xxRolie. Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 En doen ze eigenlijk iets speciaals?? Ze gaan dan met je mee, en dan zouden ze je moeten beschermen. Maar dan heb ik overal hier op het forum weer gehoord dat ze dat van geen meter kunnen. En zo'n beetje niks raken! Ja alles, behalve het doel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.