GTAgangsta Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Hoi allemaal Ik heb alle gang territories overgenomen behalve een heel klein stukje, namelijk het Jefferson Motel. Er lopen daar geen Ballas rond dus kan ik geen gang war veroorzaken. Ik wil de ballas er wel heen lokken en dan afknallen, maar doordat ik de rest er omheen al heb overgenomen rijden ze er bijna niet meer. Heeft iemand hier een tip voor? Ik wil ze graag allemaal overnemen. Greetzz GTAgangsta EDIT: Ik heb het nu voor elkaar gekregen, bedankt! Bewerkt: 18 augustus 2008 door GTAgangsta Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Er zijn twee dingen die je kan doen: 1. Wachten tot er Ballas komen (zo heb ik het ook gedaan, vereist geduld) 2. Gebruik de cheat ONLYHOMIESALLOWED, en dan zullen er overal Vagos, Groves en Ballas spawnen. Die Ballas moet je afschieten en dan heb je een gangwar. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Blijf op de stoep aan de oostkant van het motel, als er Ballas aan de andere kant van het spoor staan kan je eventueel een Sniper gebruiken om die neer te schieten. Zorg ervoor dat je continue binnen de grenzen van dat gebied blijft en zoals hierboven al gezegd is: heb geduld, je zal ze uiteindelijk wel tegenkomen. Mocht je het spel ooit nog eens gaan spelen: zorg dat je al vroeg bij het veroveren eerst de kleine gebieden pakt. Bewerkt: 17 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.