Jump to content

Weer een nieuwe PSP kopen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

M'n PSP is sinds een paar weken gedeeltelijk kapot( zie mijn topic "PSP kapot"), en ik ben al ondertussen aan een nieuwe PC aan het sparen die zal worden samengestelt voor GTA IV rond de 1200€. Dit is al m'n tweede PSP, eerst de PSP fat had ik, en dan kocht ik een slim en verkocht ik de fat. Zou ik eerst doorsparen tot ik dat ik genoeg geld heb tot ik ik mijn PC ga samenstellen voor IV? Of zou ik als tussendoortje een nieuwe PSP kopen en de kapotte verkopen? Of zou ik eerst die samengestelde PC kopen, en wachten tot er een Playstation Portable 2 komt? Hopelijk kan die dan LCS en VCS spelen, ze zijn m'n lievelings.. Wat zou ik doen ForumGasten? AUB help want ik twijfel tussen al die mogelijkheden.

Groeten,

Miek

Geplaatst:

Je kan ook de psp verkopen met de spellen en dan misschien een ps3 met 60 GB want die kan met ps2 spellen spelen dacht ik

Geplaatst:
Je kan ook de psp verkopen met de spellen en dan misschien een ps3 met 60 GB want die kan met ps2 spellen spelen dacht ik

Dan zou je een 2e hands moeten kopen want de 60 GB wordt niet meer gemaakt.

Ik zou het niet weten. Hoeveel PSP spellen heb je?? Als je er heel veel hebt en als je er nog lang niet op uit gespeeld bent, dan zou ik een PSP kopen. En GTA IV op PC duurt nog 3 maanden. Dus misschien heb je dan al weer genoeg gespaard. Heb je een nieuwe PC nodig?? Anders zou ik een PS3 kopen en een paar spellen en een goede tv. Dan heb je veel meer voor de zelfde prijs. De keus is aan jou.

Geplaatst:

Ik zou eerst sparen voor een PC, en als je daarvoor genoeg geld heb dat apart houden voor je PC. En dan kan je altijd nog verder sparen voor een PSP.

En als je echt GTA LCS en VCS wilt spelen kan je altijd nog een PS2 kopen die stukke goedkoper is dan één PSP.

Overigens komt er voorlopig nog geen PSP2 aan al zeg ik het zelf, maar één verbeterde versie van de Slim'n Lite. Wil je toch zekerheid van Sony zelf dat er het komend jaar(en) geen PSP2 komt dan kan je eventueel wachten op de persconferentie van Sony tijdens de gameberus en Leipzich die deze week gehouden word. :)

Geplaatst:

Al je tweede PSP?:puh: Wat doe je er toch mee? Ik zou sparen voor een nieuwe PC, daar heb je meer aan dan een PSP. Als je dan toch nog een PSP gaat kopen, dan zal ik wachten tot de PSP2, of een goedkope tweedehandse op Marktplaats.nl. Dat kun je in ieder geval nog wel LCS en VCS spelen. ^_^

Geplaatst:

Maar ik heb àl LCS en VCS. En een PS3 hoef ik niet. Daarom koop ik een PC met 3000mb RAM, omdat hij GTA IV en andere GTA spellen die in de toekomst zal kunnen spelen.

Geplaatst: (bewerkt)
...zie mijn topic "PSP kapot...

waar staat dat topic dan? ik kan m niet vinden

edit: laatmaar ik heb m al

Bewerkt: door jad
Geplaatst:

Je moet het zelf weten, maar ik zou ook als eerste voor een PC gaan. De komende maanden is het weer school en krijg je weer bakken huiswerk opgeleverd. En dat is toch wel een reden om dat op een goeie pc te doen ^_^ . En daarnaast als je al toe bent aan een derde PSP wil ik wel weten wat je er in hemelsnaam mee uitspookt. Maar oké, er komen ook goeie games uit. Denk aan GTA IV, Cal Of Dutchy 5. Fallout 3, en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Op de PSP komt niet veel interessants uit, dus dat kan je altijd nog later doen. Ik zou voor een goeie pc gaan :Y .

Geplaatst:
Je moet het zelf weten, maar ik zou ook als eerste voor een PC gaan. De komende maanden is het weer school en krijg je weer bakken huiswerk opgeleverd. En dat is toch wel een reden om dat op een goeie pc te doen ^_^ . En daarnaast als je al toe bent aan een derde PSP wil ik wel weten wat je er in hemelsnaam mee uitspookt. Maar oké, er komen ook goeie games uit. Denk aan GTA IV, Cal Of Dutchy 5. Fallout 3, en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Op de PSP komt niet veel interessants uit, dus dat kan je altijd nog later doen. Ik zou voor een goeie pc gaan :Y .

PSP 1 was een FAT PSP. Die verkocht ik om aan een Slim PSP te kopen.

PSP 2(die ik nu heb) gaat kapot omdat de firmware defect is.

PSP 3 moet ik nog kopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...