Complexus Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik wil graag het 2de eiland open spelen( zodat ik ook de andere 3 empire's kan, kan nu alleen de eerste 3) maar hoe? welke opdrachten moet ik doen en waar haal je ze ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blokzeil1 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 missies missies missies missies en nog is missies gewon missies blijven spelen krijg je een keer dat alles open staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Om naar het westelijk eiland te gaan moet je From Zero to Hero hebben gedaan. Als je meer vragen hebt over alle missies en de volgorde, klik dan >>=-HIER-=<<. Heb je meer vragen over het empire, kijk dan even op >>=-DEZE-=<< pagina. Kom je er niet uit? Stuur dan een PB naar me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Complexus Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Om naar het westelijk eiland te gaan moet je From Zero to Hero hebben gedaan.Als je meer vragen hebt over alle missies en de volgorde, klik dan >>=-HIER-=<<. Heb je meer vragen over het empire, kijk dan even op >>=-DEZE-=<< pagina. Kom je er niet uit? Stuur dan een PB naar me. dankje gijs hier heb ik wat aan alleen waar start ik die missie's Ghehe :$ Bewerkt: 17 augustus 2008 door Complexus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Om naar het westelijk eiland te gaan moet je From Zero to Hero hebben gedaan.Als je meer vragen hebt over alle missies en de volgorde, klik dan >>=-HIER-=<<. Heb je meer vragen over het empire, kijk dan even op >>=-DEZE-=<< pagina. Kom je er niet uit? Stuur dan een PB naar me. dankje gijs hier heb ik wat aan alleen waar start ik die missie's Ghehe :$ Je krijgt die missie van Lance Vance, je start hem dan ook bij Lance. Als je even op de tweede link klikt die GTAGijsso boven mij gaf kan je precies zien wanneer je de missie krijgt, dus na 'The Bum Deal' van Bryan Forbes en na 'Snitch Hitch' van Lance Vance. Dan zul je het logo van Lance Vance op je radar zien staan, waar je vervolgens de missie kunt starten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Als je geen zin hebt om die missies te doen dan kan je ook als je PSP gebruiker bent de 100% savegame downloaden dan is alles al gedaan voor je kan je het hele eiland lekker gaan uitpluizen. >>[Link]<< Rinaldootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbalpet Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Als je geen zin hebt om die missies te doen dan kan je ook als je PSP gebruiker bent de 100% savegame downloaden dan is alles al gedaan voor je kan je het hele eiland lekker gaan uitpluizen.>>[Link]<< Rinaldootje Dan heb je ook meteen 'infinite ammo' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Als je geen zin hebt om die missies te doen dan kan je ook als je PSP gebruiker bent de 100% savegame downloaden dan is alles al gedaan voor je kan je het hele eiland lekker gaan uitpluizen.>>[Link]<< Rinaldootje Dan heb je ook meteen 'infinite ammo' Alle rewards van hidden packages bij je 3 savehouses. alle 30 empires dat dus ook betekend 30 bulletproof warens door heel vice city. (bij iedere empire) grote payday alle outfits En nog veel meer lekkere handige dingen en leuke dingen om te doen. aleen geen verhaallijn meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.