Noviozone Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik heb zojuiswt een mod gedownload als RAR bestand wat een truck + oplegger betreft. Heb dit nooit eerder gedaan. Hoe ga ik te werk om die combinatie in het spel te krijgen? (PC versie uitereaard). Reageren
Jorair Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) De truck zelf kan je zeer makkelijk met SAMI (san andreas mod installer) installeren. Hier vind je een tut over hoe dat gaat. SAMI is echt heel makkelijk, het is een programmaatje dat zichzelf uitwijst. De oplegger zal iets moeilijker zijn, omdat je die handmatig met IMG Tool zal moeten installeren. Flying Dutchman heeft daarvoor een begrijpelijke tutorial gemaakt, zodat je weet wat je moet doen. Klik Je kan ze natuurlijk allebei met IMG Tool installeren, maar dat is je eigen keuze . Bewerkt: 17 augustus 2008 door Jorair Reageren
.Senne Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 kan je de oplegger ook niet installeren met SAMI? nooit geprobeerd eigenlijk, maar het zou toch kunnen? Reageren
Jorair Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) kan je de oplegger ook niet installeren met SAMI? nooit geprobeerd eigenlijk, maar het zou toch kunnen? Volgens mij niet nee. SAMI installeert enkel voertuigen, en aangezien een oplegger eigenlijk niet als voertuig gezien wordt kan je hem ook niet installeren met SAMI. Bewerkt: 17 augustus 2008 door Jorair Reageren
.Senne Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 volgens mij kan je bij 'replace' bij SAMI toch ook kiezen voor 'artic1' enzo, en ik dacht dat dat de codenamen waren voor de oplegger.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Een oplegger geldt voor de engine van SA zeker als een voertuig. Het kan vlam vatten () net als ieder ander voertuig. En je kan hem spawnen. Dus waarom niet vervangen? Gewoon de .txd en de .dff vervangen en klaar is kees. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.