Jump to content

PSP of een Externe Harde Schijf?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik krijg binnenkort mijn loon binnen en ik kan niet kiezen of nog een paar weken doorsparen voor een PSP of gewoon een Externe Hardeschijf 500GB kopen :N

Dus bij deze wil ik vragen of jullie een beetje kunnen zeggen wat nou beter is om te doen een beetje de pluspunten en de minpunten van de 2 dingen.

Zo kan ik door de posts hier de lezen een beetje erachter komen of ik nou voor een PSP moet gaan of de hardeschijf.

Ik heb dit hier gepost omdat ik een PSP en een hardeschijf wel tot de Luxuries vind vallen

Geplaatst:

Ligt toch aan jou interesse en waarvoor je het wilt gebruiken. Ben je iemand die graag zo nu en dan een spelletje speelt, koop een PSP. Ben je iemand die veel muziek, spellen, films en andere rotzooi op zijn pc heeft, koop een harde schijf. Beetje onzinnig topic aangezien het 2 verschillende dingen zijn.

Geplaatst:
Ligt toch aan jou interesse en waarvoor je het wilt gebruiken. Ben je iemand die graag zo nu en dan een spelletje speelt, koop een PSP. Ben je iemand die veel muziek, spellen, films en andere rotzooi op zijn pc heeft, koop een harde schijf. Beetje onzinnig topic aangezien het 2 verschillende dingen zijn.

het probleem is namelijk

Ik speel graag veel spellen. ik ben iemand die eel rotzooi op mijn PC heb staan,

Dus een groot dilemma in mijn hoofd

Geplaatst:

op een harde schijf kan je veel spellen kwijt die veel beter zijn dan die van een PSP, en kost minder.

ik heb net een nieuwe harde schijf van Western digital van 500GB gekocht voor 80 euro, bij de carrefour. nog eens goedkoper dan een PSP ook. ^_^

ik zou voor de harde schijf gaan, tenzij je een pocket gamer bent. :Y

:cya:

Geplaatst:
op een harde schijf kan je veel spellen kwijt die veel beter zijn dan die van een PSP, en kost minder.

ik heb net een nieuwe harde schijf van Western digital van 500GB gekocht voor 80 euro, bij de carrefour. nog eens goedkoper dan een PSP ook. ^_^

ik zou voor de harde schijf gaan, tenzij je een pocket gamer bent. :Y

:cya:

Ik speel dan ook vaak spellen op mijn PC en ik vind Pcket gamen toch ook leuk

Maar kunnen mensen de + en de - punten van ieder ding geven want daar heb ik meer aan.,

Geplaatst:
Maar kunnen mensen de + en de - punten van ieder ding geven want daar heb ik meer aan.,
Kunnen mensen nou nog reageren iik zou het echt niet weten.
Geplaatst:

Valt eigenlijk niet te vergelijken maar hier is ie dan :

PSP

+ Portable dvd speler, Mp3-speler , Draadloos Internet , Veel spellen als je hem hebt omgebouwd denk ik.

- Eerst converteren voordat je films erop kunt zetten, Je hebt een memorystick nodig met veel ruimte voor films enzo,

Harddisk

+ Heel veel ruimte , Kan je overal meenemen

- Is soms te groot en je hebt er niks aan als je geen pc bij de hand hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...