redbul Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 ik heb ff een vraagje..... de garage deur bij wheels arch angels gaat niet open... wie weet wat ik hier aan kan doen :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 ik heb ff een vraagje..... de garage deur bij wheels arch angels gaat niet open... wie weet wat ik hier aan kan doen :o Heb je wel de goede auto(niet alle auto's kunnen). en heb je genoeg missie's gedaan(tot dat je zo'n filmpje krijgt dat je daar auto's kunt tunen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...&inhoud=modshop hier zie je alle auto's die getuned kunnen worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jethro Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Je moet de missies hebben gedaan van Cesar vialpando in San fierro. En die missies krijg je nadat je de Drving school heb gehaald en nadat je de missie Yay Ka boom boom ! heb gehaald :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
redbul Geplaatst: 20 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 ok thnx! ik heb gta zelf uitgespeeld maar de driving school niet want die laatste missie dat je rond de stad moet is zo fucking moeilijk iemand nog tips daarvoor trouwens...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 ok thnx! ik heb gta zelf uitgespeeld maar de driving school niet want die laatste missie dat je rond de stad moet is zo fucking moeilijk iemand nog tips daarvoor trouwens...? kijk hier en over de trainrails en niet tehard de bergen af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
>ThomaS< Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Je moet ook niet te hard door die bocht waar die checkpoint zit.. daar beneden.. anders vlieg ie uit de bocht :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Als je auto schade heeft gewoon de gezondheidscheat doen. Is je auto weer gefixt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Als je auto schade heeft gewoon de gezondheidscheat doen.Is je auto weer gefixt. maar niet iedereen doet met cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
redbul Geplaatst: 20 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 ok bedankt jongens..... tis gelukt en et klopte idd wat jullie zeide Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...&inhoud=modshophier zie je alle auto's die getuned kunnen worden na welke missie krijg je wheel arch angels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jethro Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Na de missie: "Zeroing in" van Cesar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...&inhoud=modshophier zie je alle auto's die getuned kunnen worden na welke missie krijg je wheel arch angels weet het niet zeker maar ik denk: Puncture Wounds en de rijschool moet je naturlijk gedaan hebben Edit: ze waren me voor <_< Bewerkt: 21 maart 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jethro Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Nee na Zeroing in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 ik heb in de walktrough gekeken en dan bij de missies van cesar maar ik zie die missie nergens staan <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.