rewijkfj Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Hallo allemaal, ik speel San Andreas op de PS2. Een paar weken geleden kwam ik ergens in de Badlands per ongeluk aanzwemmen op een strandje, met een vissteiger waarop een rolstoel stond. Er stond ook een hutje in de buurt. Op dit strandje was een kleine rode marker, zoals je ook bij missies ziet en in winkels enzo. Ik weet nog dat toen ik in de marker ging staan, een mededeling in het scherm kwam met het verhaal dat er iets nog niet af was ofzo, waardoor ik de missie niet kon starten. Ik heb er verder geen acht op geslagen, maar nu bedacht ik deze week opeens weer dat ik daar maar weer eens moest gaan kijken of het nu wel kon (heb inmiddels storyline uitgespeeld, vandaar). Maar wat denk je, ik kan dat hele f*cking strandje nergens meer terugvinden Ook in de walktrough en submissie overzichten op WikiGTA kom ik er niks over vinden!?!?!? Ben ik gek geworden, heb ik een spook gezien??? Of kan iemand me de juiste plek vertellen en hoe het met die missie zit?? mzl, Frans Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Welkom op het GTAForum rewijkfj Ga naar >>deze pagina<< .. en klik eens op .. euhhh .. wat zullen we nemen? .. Doe maar Beat The Cock. Dus het strandje ten zuidwesten van Palomino Creek. Bewerkt: 17 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
GTA freakje Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Bij de Missies van Catalina kom je ookj in Palomino Creek. Maar zoals koe al zegt, kijk op wikigta. PS: Welkom op het forum! Reageren
zezima0014 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Dat strandje is heel dicht bij Rs Haul! Die rolstoel en die hut zouden meedoen met een myth, namelijk, de Leatherface myth! In die stoel zou hij zitten, als het een mistige nacht is! En die markering dat je daar ziet, is een triatlon! Die is leuk, maar niet noodzakelijk voor 100 % Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Dicht bij RS Haul? RS Haul ligt in Flint County en Palomino Creek ligt helemaal in het oosten van Red County. Ligt toch wel een end uit elkaar. Ik denk dat je je verward met Flint Water. En die Leatherface myth is niet voor niets een myth Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.