Jump to content

Mod geinstalleerd, nu laad spel niet meer door

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb zonet een mod geïnstalleerd met Sami, maar nu laad het spel niet meer door (ongeveer helft van de voortgangsbalk). Nu heb ik al zitten denken, het ligt er toch niet aan dat ik geluid middels de CD rom afspeel? (heb een truck vervangen)

Geplaatst:

Kijk even na welke versie je hebt met de onderstaande manier. Waarschijnlijk heb je V2, meer daarover is hieronder. :Y

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. :)

Geplaatst:
Kijk even na welke versie je hebt met de onderstaande manier. Waarschijnlijk heb je V2, meer daarover is hieronder. :Y

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. :)

Heb V2 dus ga kijken naar je verdere advies!

Geplaatst:

Zelfde probleem hier, alleen heb ik een mod geïnstalleerd met GGMM. SA al 2 keer opnieuw geïnstalleerd maar loopt telkens vast als ik een savegame wil laden. Dit is me nog nooit gebeurd en vind het daarom ook zeer vreemd dat het na 2x keer verwijderen + opnieuw installeren nog steeds niet doet. Heb ook nog de control bestanden in GTA SA UserFiles verwijdert, tevergeefs....

Geplaatst:
Zelfde probleem hier, alleen heb ik een mod geïnstalleerd met GGMM. SA al 2 keer opnieuw geïnstalleerd maar loopt telkens vast als ik een savegame wil laden. Dit is me nog nooit gebeurd en vind het daarom ook zeer vreemd dat het na 2x keer verwijderen + opnieuw installeren nog steeds niet doet. Heb ook nog de control bestanden in GTA SA UserFiles verwijdert, tevergeefs....

Ik heb het nu wel draaiend, alleen is de gemodde truck behoorlijk vertragend voor het spel. Had voorheen nooit problemen met de spelsnelheid en nu ook niet als er geen gemodde truck in beeld is, maar zodra dat wel zo is óf ik rijd erin dan gaat het spel stotteren. Maar de hele pc draait nu niet zo vlot meer na een hele datg aanstaan dus zal eens kijken hoe het is na een nachtrust

Geplaatst:

Ik heb San Andreas v2. Ik heb het gedowngrade naar v1.

Ik heb een mod geinstalleerd (gilera runner ) voor een paggio. Steeds als ik singleplayer gaat doen dan krijg ik een melding met "Er is een fout opgetrede in gta_sa_exe.

Weten jullie wat ik fout heb gedaan

Xfire: Spongebobsquarpantsnl (let niet op de naam) :D

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je SAMI gebruikt?

Zo ja, stap daar vanaf

Heb je de ReadMe compleet gevolgd en níets overgeslagen (denk aan een regel in de 'handling.cfg')?

Zo nee, ga alles nog eens na

Ben je er helemaal zeker van dat je gepatcht hebt? Werken andere modificaties wel?

Zo ja, het ligt aan de modificatie zelf.

Zo nee, je hebt waarschijnlijk toch een verkeerde versie (ik sluit dit nooit uit). Download hem dan nog eens een keer
(
)
. Vergeet hem niet eerst uit te pakken met
alvorens je hem opstart! Volg daarna de stappen, als je de locatie van je GTA San Andreas hebt opgegeven, zal er geen melding komen of de melding
'Files are already updated'

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

als je 'm met sami hebt geïnstalleerd, hoop ik voor jou dat je 'n backup hebt gemaakt. met SAMI kun je namelijk weinig tot geen tweewielers modden, dan crasht je spel.

uninstall dan de mod met SAMI als je een backup hebt gemaakt.

:cya:

• 2 weken later...
Geplaatst:

hallo

ik heb net een paar mods geinstalleert, in GTA San Andreas.

maar als ik het spel opstart, doet alleen het intro het maar, en het menu.

dus als ik bij het menu ben, dan klik ik op start game, dan new game.

maar dan gaat ie laden, maar dan reageert het niet meer.

dan sluit ie het spel zelf af.

kan iemand mij wat informatie geven?

alvast bedankt :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...