Mr. Sugo Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Ik was een beetje aan het kijken in het bestand "gta3.img" en toen kwam ik de volgende dingen tegen; Die agent, is trouwens niet Pulaski, dat had ik al gecheckt. Mischien een BETA versie van Pulaski? Alvast bedankt! Mr. Sugo Bewerkt: 18 augustus 2008 door Mr. Sugo Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik denk dat het een aantal beta's zijn. Die tweede is sowieso een beta grove street homie. Die eerste mischien een hoertje? Die derde is een niet gebruikte drugsdealer en die vierde zou een beta pulaski kunnen zijn, maar misschien ook Ralph Pendelbury (degene die Tenpenny laat vermoorden). Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Ik denk dat het een aantal beta's zijn. Die tweede is sowieso een beta grove street homie. Die eerste mischien een hoertje? Die derde is een niet gebruikte drugsdealer en die vierde zou een beta pulaski kunnen zijn, maar misschien ook Ralph Pendelbury (degene die Tenpenny laat vermoorden). Ah oke, bedankt Edit: Is er een manier waardoor ik deze plaatjes kan gebruiken als skins? Dus zeg maar net als bij GTA Vice City dat je die gewoon in de "Skins" map moet plaatsen en dat je ze dan in-game kunt selecteren? Nou weet ik dat je bij GTA San Andreas iets moet doen met "player.dff" maar, ik zou niet weten hoe. Kan iemand dat uitleggen? Bewerkt: 18 augustus 2008 door Mr. Sugo Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 In gta3.img zul je een aantal peds vinden. Je kunt de bestanden die je hebt gevonden exporteren, dezelfde naam geven als de bestandsnaam van de ped, en dan het originele .txd bestand uit gta3.img vervangen. Reageren
0Kama0 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Nummer 2 kom je tegen in een cutscene in de de missie Beat Down On B-Dup. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 In gta3.img zul je een aantal peds vinden. Je kunt de bestanden die je hebt gevonden exporteren, dezelfde naam geven als de bestandsnaam van de ped, en dan het originele .txd bestand uit gta3.img vervangen. Oke bedankt! Reageren
Addicted2 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Is nr. 2 niet Big Bear ofzo? die kom je tegen in beat down on bdup als ik me niet vergis. Die wil dan weer bij de gang komen. Groet Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Big Bear heeft toch geen cappuchon (of hoe je dat ook schrijft ) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Big Bear kan je niet tegenkomen in het spel! Tijdens Sweet & Kendle krijg je te horen dat hij en Little Bear op de begraafplaats een tuintje op hun buik hebben. @ hieronder: was even in de war met Big Devil en Little Devil. Bewerkt: 19 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Nee, alleen little bear. Big Bear is alive! In de missie Cleaning The Hood kom je hem tegen als slaafje van B-Dup. En later in de missie Beat Down on B-Dup kom je hem volgens mij ook nog eens tegen. Hij heeft zelfs een voice actor Big Bear op WikiGTA Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Is nr. 2 niet Big Bear ofzo?die kom je tegen in beat down on bdup als ik me niet vergis. Die wil dan weer bij de gang komen. Groet Big Bear heeft bruine kleding. Kijk maar bij Personages op Wikigta.org Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.