GTAFreak007 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Hey, ik wou vanmorgen op Xbox maar opeens komt er op LAN-verbinding heeft mogelijk geen of bepertke internetmogelijkheden ! Dus ik heb een ethernetkabel en steek em in PC (PC is met internet verbonden via modem) maar nu kan ik niet meer op internet met Xbox Kan er iets mis zijn met de ethernetkabel ? Gratzz GTAFreak007 Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 tja, dat heb ik ook een keertje gehad. Heb je nog internet op je pc of niet? want ik heb dat probleem ook een keertje gehad en toen had ik helemaal geen internet meer. Maar maak je geen zorgen, het gaat vanzelf over. Als dat niet het geval is moet je even contact opnemen met je internet provider. Greetzzz -GoldWing- Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb wel degelijk internet Anders zou ik nu niet kunnen postten En ik zou heel graag spelen ben net een week weggeweest en daar was geen xbox en ik betaal hiervoor hoor Gratzz GTAFreak007 Bewerkt: 18 augustus 2008 door GTAFreak007 Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Hmm ik heb ook een heletijd gehad :S toen bleek gewoon dat ze ons van internet af hebben gooid maar me pa belllen naar 3 maanden deedie het weer als opnieuw intsaleren moesten wij maar van wie heb je internet ( welke provider) das jammer je betaalt nog voor xbox live dus gewoon naar provijder gaan je xbox live geld terug vragen mzzl mickymous Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.