Jump to content

Crashes

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik aan het SAMP'en ben krijg ik soms van die crashes, en soms nog wel op een heel irritant moment.

Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

PS: Ik heb die R3 versie al een tijd terug geïnstalleerd.

Geplaatst:

Met wat meer informatie kunnen wij meer doen..

Bijvoorbeeld, crash je in elke server, of maar één server.

Geplaatst:

Had ik eerst ook soms, heb je met de MEd [Map Editor] zelf een map gemaakt? Want dat deed ik om voor Mini Missions te smokkelen :7 Maar het kan door een zelfgemaakte map mod komen

Geplaatst: (bewerkt)
Had ik eerst ook soms, heb je met de MEd [Map Editor] zelf een map gemaakt? Want dat deed ik om voor Mini Missions te smokkelen :7 Maar het kan door een zelfgemaakte map mod komen

Ik heb geen Map Editor, en het komt wel het vaakst voor in de MiniMissions server. Maar soms ook in andere servers. Wat voor info moet je nog meer? :{

Edit: Nog wat info; ik heb geen mods of wat dan ook, het enige wat ik heb in een teleporter en een trainer (niet één voor SAMP!) die ik al jaren niet meer gebruik.

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:
Edit: Nog wat info; ik heb geen mods of wat dan ook, het enige wat ik heb in een teleporter en een trainer (niet één voor SAMP!) die ik al jaren niet meer gebruik.
En een teleporter mag wel? enfin verwijderen die hap, sowieso is het vrij normaal dat SA:MP crashed aangezien het nog maar een betaversie is (en altijd wel zal blijven). Mocht je nog steeds achterlijk veel crashen wees zo vrij om mij een pm te sturen zodat dit topic opnieuw heropend kan worden.

*Hangslot*

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...