Dreamsszz Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Heey heb jij wel eens een ring of death gehad bij je xbox360?? Stem dan! Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Ik niet (want ik heb geen Xdoos360) maar heel veel vrienden van mij die hebben er wel een en ze zijn allemaal minstens 2x kapot gegaan in 1 jaar. Dus iedereen stapte over naar PS3. Maar had dit topic niet beter bij consoles kunnen staan? Bewerkt: 18 augustus 2008 door GTAGijsso Reageren
straydoggs Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ja dat heb ik wel is gehad toen heb ik een week ernaa een nieuwe gekregen Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) oooh oke ik hem me xbox al half jaartje ofzo en nog geen probleem gehad ! duss maar misschoen komt het nog wel:P maar tog bedankt voor je reactie Bewerkt: 18 augustus 2008 door mickymous Reageren
Swiggers Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik heb geen XBOX 360 vanwege de Ring of Death. Ik weet dat er niet zo'n grote kans is dat je dit krijgt, maar ik durf het risico niet te nemen. Als je het zo bekijkt, dan is de XBOX 360 nog duurder dan de PS3. Reparatie kosten van de RROD, 60 € Per jaar om online te gamen, een 'Fan cooler' kopen, om het risico van de RROD nóg minder te maken. Dus dan ben je eigenlijk al duurder uit. Daarom vroeg ik een PS3 in plaats van een Xbox 360. Dit topic kon beter in het Consoles & Game events fora staan. Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik heb nog nixs gehad maar kijk toen ik me xbox360 kocht koste de playstion 500 euro jah en aagezien ik 13 ben niet zo veel geld heb daar voor maar ring of death krijg je weer graits een nieuwe bij de dixons zijdie bij mij maaar me vriend heeft een ps3 en de update doen der zo erg lang en ze internet verbinding valt vaak uit duss Reageren
Robin B Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik heb nog nixs gehad maar kijk toen ik me xbox360 kocht koste de playstion 500 euro jah en aagezien ik 13 ben niet zo veel geld heb daar voor maar ring of death krijg je weer graits een nieuwe bij de dixons zijdie bij mij maaar me vriend heeft een ps3 en de update doen der zo erg lang en ze internet verbinding valt vaak uit duss Dat ligt aan de router. En internetverbinding van de computer . En die updates duren max 5 min hoor . Dus zo lang nog niet . Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Jah dat zou kunne maar wij wouden gaan game op de ps3 en toen update nouw dat duurde weldik 2 uur Reageren
Think Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Nee, ik het het nog niet gehad. Maar volgens mij maakt hij krassen op mijn disks Reageren
LangeDraak Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Jah dat zou kunne maar wij wouden gaan game op de ps3 en toen update nouw dat duurde weldik 2 uur Werd de Update per Postduif aangebracht ?????Kan me niet voorstellen. Zelf heb ik ook een ps3 en alle updates vanaf het begin meegemaakt en nog nooit hebben ze langer geduurd dan 5 minuten. Dus ik twijvel een beetje aan je verhaal (Zou kunnen hoor maar ik heb het nog nooit gehoort of meegemaakt dat het zolang duurt.....) Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Jaah maar tog is het zo ik denk ook wel duurt korter op me xbox360 binne 3 min klaar ofzo maarja ik kan het ok niet vederhelpen als je me niet geloof dat maak neit uit hoor maar is wel zo ik zal niet liegen: hoor:p Bewerkt: 18 augustus 2008 door mickymous Reageren
Hayte Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Jah dat zou kunne maar wij wouden gaan game op de ps3 en toen update nouw dat duurde weldik 2 uur dan is er duidelijk iets mis met de router/internetverbinding... Mijn pa heeft al anderhalf jaar een XBox 360 en die is nog heel... Reageren
-Trix- Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Jaah maar tog is het zo ik denk ook wel duurt korter op me xbox360 binne 3 min klaar ofzo maarja ik kan het ok niet vederhelpen als je me niet geloof dat maak neit uit hoor maar is wel zo ik zal niet liegen: hoor:p hej jongens ik heb gelezen dat de xbox zo snel kapot gaat is dat er een fabrieksfout in zit en diegene die in het begin eentje hebben gekocht waarschijnlijk hier last van zullen hebben Reageren
Hayte Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Jaah maar tog is het zo ik denk ook wel duurt korter op me xbox360 binne 3 min klaar ofzo maarja ik kan het ok niet vederhelpen als je me niet geloof dat maak neit uit hoor maar is wel zo ik zal niet liegen: hoor:p hej jongens ik heb gelezen dat de xbox zo snel kapot gaat is dat er een fabrieksfout in zit en diegene die in het begin eentje hebben gekocht waarschijnlijk hier last van zullen hebben klopt, maar dat is niet de Red Ring Of Death, jij hebt het over het ontbrekende lens beschermend laagje, zonder dat laagje, krast de lens de DVD's kapot... de RROD is een technische fout, dat is wanneer 3 van de 4 lampjes van je XBox knop (van de console zelf, niet de controller) rood gloeien... Reageren
Earth Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Twee keer is mijn Xbox 360 kapot gegaan, heb daarna een Playstation3 gehaald, is pas geleden ook kapot gegaan (hadden meerdere, zei die medewerker). Nu heb ik gewoon weer een Playstation 3. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.