Jump to content

Ring Of death


Dreamsszz

Ring of death gehad?  

30 leden hebben gestemd

  1. 1. xbox360

    • Jah
      8
    • Nee
      17


Recommended Posts

Ik niet (want ik heb geen Xdoos360) maar heel veel vrienden van mij die hebben er wel een en ze zijn allemaal minstens 2x kapot gegaan in 1 jaar. Dus iedereen stapte over naar PS3.

Maar had dit topic niet beter bij consoles kunnen staan?

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen XBOX 360 vanwege de Ring of Death. Ik weet dat er niet zo'n grote kans is dat je dit krijgt, maar ik durf het risico niet te nemen. Als je het zo bekijkt, dan is de XBOX 360 nog duurder dan de PS3. Reparatie kosten van de RROD, 60 € Per jaar om online te gamen, een 'Fan cooler' kopen, om het risico van de RROD nóg minder te maken. Dus dan ben je eigenlijk al duurder uit. Daarom vroeg ik een PS3 in plaats van een Xbox 360.

Dit topic kon beter in het Consoles & Game events fora staan. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nixs gehad maar kijk toen ik me xbox360 kocht koste de playstion 500 euro jah en aagezien ik 13 ben niet zo veel geld heb daar voor maar ring of death krijg je weer graits een nieuwe bij de dixons zijdie bij mij maaar me vriend heeft een ps3 en de update doen der zo erg lang en ze internet verbinding valt vaak uit duss

post-70790-1219051228.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nixs gehad maar kijk toen ik me xbox360 kocht koste de playstion 500 euro jah en aagezien ik 13 ben niet zo veel geld heb daar voor maar ring of death krijg je weer graits een nieuwe bij de dixons zijdie bij mij maaar me vriend heeft een ps3 en de update doen der zo erg lang en ze internet verbinding valt vaak uit duss

post-70790-1219051228.jpg

Dat ligt aan de router. En internetverbinding van de computer .

En die updates duren max 5 min hoor . Dus zo lang nog niet .

Link to comment
Delen op andere websites

Jah dat zou kunne maar wij wouden gaan game op de ps3 en toen update nouw dat duurde weldik 2 uur :puh:

post-70790-1219051616.jpg

:bonk:

Werd de Update per Postduif aangebracht ?????

Kan me niet voorstellen. Zelf heb ik ook een ps3 en alle updates vanaf het begin meegemaakt en nog nooit hebben ze langer geduurd dan 5 minuten. Dus ik twijvel een beetje aan je verhaal :engel: (Zou kunnen hoor maar ik heb het nog nooit gehoort of meegemaakt dat het zolang duurt.....)

Link to comment
Delen op andere websites

Jaah maar tog is het zo ik denk ook wel duurt korter op me xbox360 binne 3 min klaar ofzo maarja ik kan het ok niet vederhelpen als je me niet geloof dat maak neit uit hoor maar is wel zo ik zal niet liegen: hoor:p

post-70790-1219052458.jpg

Bewerkt: door mickymous
Link to comment
Delen op andere websites

Jah dat zou kunne maar wij wouden gaan game op de ps3 en toen update nouw dat duurde weldik 2 uur :puh:

post-70790-1219051616.jpg

dan is er duidelijk iets mis met de router/internetverbinding...

Mijn pa heeft al anderhalf jaar een XBox 360 en die is nog heel...

Link to comment
Delen op andere websites

Jaah maar tog is het zo ik denk ook wel duurt korter op me xbox360 binne 3 min klaar ofzo maarja ik kan het ok niet vederhelpen als je me niet geloof dat maak neit uit hoor maar is wel zo ik zal niet liegen: hoor:p

hej jongens ik heb gelezen dat de xbox zo snel kapot gaat is dat er een fabrieksfout in zit en diegene die in het begin eentje hebben gekocht waarschijnlijk hier last van zullen hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Jaah maar tog is het zo ik denk ook wel duurt korter op me xbox360 binne 3 min klaar ofzo maarja ik kan het ok niet vederhelpen als je me niet geloof dat maak neit uit hoor maar is wel zo ik zal niet liegen: hoor:p

hej jongens ik heb gelezen dat de xbox zo snel kapot gaat is dat er een fabrieksfout in zit en diegene die in het begin eentje hebben gekocht waarschijnlijk hier last van zullen hebben

klopt, maar dat is niet de Red Ring Of Death, jij hebt het over het ontbrekende lens beschermend laagje, zonder dat laagje, krast de lens de DVD's kapot...

de RROD is een technische fout, dat is wanneer 3 van de 4 lampjes van je XBox knop (van de console zelf, niet de controller) rood gloeien...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...