Jump to content

Ring Of death


Dreamsszz

Ring of death gehad?  

30 leden hebben gestemd

  1. 1. xbox360

    • Jah
      8
    • Nee
      17


Recommended Posts

Ik ben bezig mijn tweede 360, omdat de eerste 360 die ik kocht er 1 van de eerste generatie was. Het apparaat had geen HDMI, dus dat was weer sneu toen ik een nieuwe FullHDTV kocht. Dus een paar maand geleden maar even een 360 Elite gekocht... :D

Nooit RROD gehad, of wegens andere reden kapot.... Maar als ik game, wil ik dat optimaal! :dans: Lang leve 1080i!! :schater::schater:

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bezig mijn tweede 360, omdat de eerste 360 die ik kocht er 1 van de eerste generatie was. Het apparaat had geen HDMI, dus dat was weer sneu toen ik een nieuwe FullHDTV kocht. Dus een paar maand geleden maar even een 360 Elite gekocht... :D

Nooit RROD gehad, of wegens andere reden kapot.... Maar als ik game, wil ik dat optimaal! :dans: Lang leve 1080i!! :schater::schater:

elite is echt duur en je hebt er niks aan alsof je zo veel gaat downloaden, en ik heb nog nooit een rod gehad omdat ik in zomervakantie 360 heb gekocht

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bezig mijn tweede 360, omdat de eerste 360 die ik kocht er 1 van de eerste generatie was. Het apparaat had geen HDMI, dus dat was weer sneu toen ik een nieuwe FullHDTV kocht. Dus een paar maand geleden maar even een 360 Elite gekocht... :D

Nooit RROD gehad, of wegens andere reden kapot.... Maar als ik game, wil ik dat optimaal! :dans: Lang leve 1080i!! :schater::schater:

zo ver ik weet zijn er heel weinig games die Full HD presteren...

maar om eerlijk te zijn merk ik geen verschil tussen het beeld, alleen in grootte van het scherm...

Link to comment
Delen op andere websites

Heb gister Support lijn aan de telefoon gehad

en ik melde dat me xbox vaak blijft haken en

soms wel 3 x me xbox opnieuw moet opstarten.

*not true, maar me garantie is bijna verlopen :schater: *

Waarschijnlijk krijg ik gewoon een nieuwe xbox. :eten:

Die man die ik aan de telefoon had, wist me wel te melden

dat ik als ik een nieuwe zou krijgen, ik de 60 gb versie zou

krijgen, omdat de oudere niet meer geproduceerd wordt.

Ook vroeg die of ik er bezwaar tegen had ? Tuurlijk niet mr.

Toppie!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bezig mijn tweede 360, omdat de eerste 360 die ik kocht er 1 van de eerste generatie was. Het apparaat had geen HDMI, dus dat was weer sneu toen ik een nieuwe FullHDTV kocht. Dus een paar maand geleden maar even een 360 Elite gekocht... :D

Nooit RROD gehad, of wegens andere reden kapot.... Maar als ik game, wil ik dat optimaal! :dans: Lang leve 1080i!! :schater::schater:

elite is echt duur en je hebt er niks aan alsof je zo veel gaat downloaden, en ik heb nog nooit een rod gehad omdat ik in zomervakantie 360 heb gekocht

Nog niet, later wel

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...