rakker126 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik zoek een plasma tv beneden de 100 euro, heeft iemand een leuke voor een leuk bedrag gezien >>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar luxuries<<< Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Dat is volgens mij onmogelijk behalve als je naar marktplaats gaat. Reageren
Daan007 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Dat is volgens mij onmogelijk behalve als je naar marktplaats gaat. En als je op marktplaats er eentje onder de 100 euro tegen komt, issie zeer waarschijnlijk gejat. Je zult dus ff moeten doorsparen jochie. Reageren
rakker126 Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Dat is volgens mij onmogelijk behalve als je naar marktplaats gaat. En als je op marktplaats er eentje onder de 100 euro tegen komt, issie zeer waarschijnlijk gejat. Je zult dus ff moeten doorsparen jochie. HAHAHA, pardon... Ik had een fout gemaakt! Ik bedoelde natuurlijk niet voor 100 euro maar voor 1000 euro Gr Alex Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Dat is volgens mij onmogelijk behalve als je naar marktplaats gaat. En als je op marktplaats er eentje onder de 100 euro tegen komt, issie zeer waarschijnlijk gejat. Je zult dus ff moeten doorsparen jochie. HAHAHA, pardon... Ik had een fout gemaakt! Ik bedoelde natuurlijk niet voor 100 euro maar voor 1000 euro Gr Alex Dat is niet zo moeilijk denk ik, je kan eens gaan kijken bij de Media Markt. Of een andere willekeurige elektronicawinkel. Daar moet je vast wel iets vinden denk ik, daarnaast kan je ook kijken als je toe bent aan een nieuw telefoon abonnement. Daar krijg je soms ook een cadeau bij. Reageren
IV trailer Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Wat voor formaat (afmetingen) wil je eigenlijk? Reageren
rakker126 Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Wat voor formaat (afmetingen) wil je eigenlijk? Liefst 108 maar 86 is ook oke Reageren
Berrus Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Ik weet wel eentje, een 107cm. Voor 1000 euro. Kan eventueel ook bezorgd worden. Met ophangbeugel twv 120 euro (voet zit er ook gewoon bij hoor) Heb er zelf 699 voor gegeven dus leek me wel een goede deal Bewerkt: 18 augustus 2008 door Berrus Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Voor 600 euro heb je wel een mooie, en mvoor 100 kun je een kleintje denk ik bij 30 cm doorsnee ofso.. Reageren
Rullez Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik zou eerder voor een LCD gaan, want een Plasma is sowieso al duurder qua prijzen en in verbruik. Verder als je TV in het zonnetje staat en je wilt erop kijken dan zie je niks wat wel zo is bij een LCD. Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik zou eerder voor een LCD gaan, want een Plasma is sowieso al duurder qua prijzen en in verbruik. Verder als je TV in het zonnetje staat en je wilt erop kijken dan zie je niks wat wel zo is bij een LCD. De kwaliteit van Plasma beeld is toch beter als die van LCD. Je hebt een veel beter contrast en zwart is zwarter dan bij LCD. Reageren
rakker126 Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik zou eerder voor een LCD gaan, want een Plasma is sowieso al duurder qua prijzen en in verbruik. Verder als je TV in het zonnetje staat en je wilt erop kijken dan zie je niks wat wel zo is bij een LCD. De kwaliteit van Plasma beeld is toch beter als die van LCD. Je hebt een veel beter contrast en zwart is zwarter dan bij LCD. Moeilijk om een keuze te maken, zoveel tegenstrijdigehdi Reageren
oostzaan Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Plasma's heb je nu toch bijn niet meer onder de 94 cm? Reageren
rakker126 Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Plasma's heb je nu toch bijn niet meer onder de 94 cm? Klopt, lcd wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.