Jump to content

Plasma tv

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zoek een plasma tv beneden de 100 euro, heeft iemand een leuke voor een leuk bedrag gezien :Y

>>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar luxuries<<<

Geplaatst:
Dat is volgens mij onmogelijk behalve als je naar marktplaats gaat.

En als je op marktplaats er eentje onder de 100 euro tegen komt, issie zeer waarschijnlijk gejat. Je zult dus ff moeten doorsparen jochie.

Geplaatst:

En als je op marktplaats er eentje onder de 100 euro tegen komt, issie zeer waarschijnlijk gejat. Je zult dus ff moeten doorsparen jochie.

HAHAHA, pardon...

Ik had een fout gemaakt! Ik bedoelde natuurlijk niet voor 100 euro maar voor 1000 euro :D

Gr

Alex

Geplaatst:

HAHAHA, pardon...

Ik had een fout gemaakt! Ik bedoelde natuurlijk niet voor 100 euro maar voor 1000 euro :D

Gr

Alex

Dat is niet zo moeilijk denk ik, je kan eens gaan kijken bij de Media Markt. Of een andere willekeurige elektronicawinkel. Daar moet je vast wel iets vinden denk ik, daarnaast kan je ook kijken als je toe bent aan een nieuw telefoon abonnement. Daar krijg je soms ook een cadeau bij.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet wel eentje, een 107cm. Voor 1000 euro. Kan eventueel ook bezorgd worden. :Y

Met ophangbeugel twv 120 euro (voet zit er ook gewoon bij hoor) :Y

Heb er zelf 699 voor gegeven dus leek me wel een goede deal :Y:dans:

:cya:

Bewerkt: door Berrus
Geplaatst:

Ik zou eerder voor een LCD gaan, want een Plasma is sowieso al duurder qua prijzen en in verbruik. Verder als je TV in het zonnetje staat en je wilt erop kijken dan zie je niks wat wel zo is bij een LCD. ;)

Geplaatst:
Ik zou eerder voor een LCD gaan, want een Plasma is sowieso al duurder qua prijzen en in verbruik. Verder als je TV in het zonnetje staat en je wilt erop kijken dan zie je niks wat wel zo is bij een LCD. ;)

De kwaliteit van Plasma beeld is toch beter als die van LCD. Je hebt een veel beter contrast en zwart is zwarter dan bij LCD.

Geplaatst:

De kwaliteit van Plasma beeld is toch beter als die van LCD. Je hebt een veel beter contrast en zwart is zwarter dan bij LCD.

Moeilijk om een keuze te maken, zoveel tegenstrijdigehdi :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...