Remi-X Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik was laatst bezig met modden en had mn sa gedowngrade naar versie 1.00. Toen ik wat cleo mods had geinstalleerd crashte het spel veel, dus heb ik sa opnieuw geinstalleerd. Toen ik dus weer versie 2.00 had deed mn savegame het niet meer! Ik begon weer bij het begin! Heb ik dus nog een map met san andreas gemaakt met versie 1 weer, en daar deed hij het wel, terwijl games van versie 2 er ook werkte... hoe kan dat? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Heb ik dus nog een map met san andreas gemaakt met versie 1 weer, en daar deed hij het wel, terwijl games van versie 2 er ook werkte...Leg dit eerst eens wat duidelijker uit, want dit is waarschijnlijk alleen voor jezelf duidelijk. Als je een v2 downgrade om te kunnen modden zal je ook nog steeds v2 savegames aanmaken / moeten laden, tenzij je de v1 script bestanden gebruikt. Reageren
Remi-X Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Heb ik dus nog een map met san andreas gemaakt met versie 1 weer, en daar deed hij het wel, terwijl games van versie 2 er ook werkte...Leg dit eerst eens wat duidelijker uit, want dit is waarschijnlijk alleen voor jezelf duidelijk. Als je een v2 downgrade om te kunnen modden zal je ook nog steeds v2 savegames aanmaken / moeten laden, tenzij je de v1 script bestanden gebruikt. eerder: gta sa versie 2 gepatcht naar 1 en een savegame ermee opgeslagen, toen heb ik cleo mods geinstalleerd maar die werkte niet helemaal soepel. toen heb ik sa opnieuw geinstalleerd. nu: sa opnieuw geinstalleerd(v2) en mn savegame terugeplaatst. als ik de savegame had geladen begon ik weer bij het begin. met dat uitleg en alles. ik heb mn sa weer gepatcht naar versie 1.00 en toen deed de savegame het weer wel. oke? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Dus als ik het goed begrijp doet alles het weer? Reageren
Remi-X Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Dus als ik het goed begrijp doet alles het weer? alleen met versie 1 maar die werkt bij mij minder stabiel dan versie 2, en dus wil ik weer versie 2 spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.