Jump to content

GTA San Andreas trailer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe moet ik die san andreas trailer zetten of zo wand als ik erop klik dan komt erop te staan

Component 'GTA.ocx' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid

Geplaatst:
Hoe moet ik die san andreas trailer zetten of zo wand als ik erop klik dan komt erop te staan

Component 'GTA.ocx' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid

Sorry, kun je a.u.b iets duidelijker zijn, want ik weet niet echt waar je het over hebt. :N

Geplaatst:

Sorry, kun je a.u.b iets duidelijker zijn, want ik weet niet echt waar je het over hebt. :N

ik heb het over die trainer die op deze website te downloaden is die heb ik gedownload en opengedaan en als ik op die trainer klik dan komt erop

ik heb het over die trainer van gta san andreas

Geplaatst:

ik heb het over die trainer die op deze website te downloaden is die heb ik gedownload en opengedaan en als ik op die trainer klik dan komt erop

ik heb het over die trainer van gta san andreas

Oh daar kan ik je niet mee helpen, ik gebruik namelijk geen trainers :7

Geplaatst:

Welke versie heb je?

Want als je versie 2.0 hebt (en 1.1 ook dacht ik) dan kun je geen trainers/mods gebruiken, kijk in het hoofdmenu welke versie er staat. Staat er niks? Dan heb je versie 1.0. ;)

Geplaatst:
Onzin, trainers kun je met alle versies gebruiken :puh: Alleen mods niet.

Noem jij de place manager een mod dan? Aangezien ik die met V2 niet werkende krijg. :7

Geplaatst:

Ik heb de Place Manager trainer en die werkt prima :) En ik heb V2. Ook de Crazytrainer en Carspawner doen het perfect bij mij :)

No offense toen ik 'onzin' zei he :puh:

Geplaatst:

Die foutmelding is toch heel erg duidelijk? Jij hebt SA Place Manager gedownload hier van GTAForum. In deze map zit een bestand genaamd GTA.ocx. Volgens de foutmelding mist bij jou dit bestand of is het niet correct geregistreerd. Controleer even of dit bestand er staat. Herregistreer het ActiveX-besturingselement anders even.

Het kan ook zo zijn dat jij San Andreas Place Manager.exe verplaatst hebt naar een locatie die jou handiger leek. Het kan zo zijn dat je dan vergeten bent gta.ocx hierbij te zetten.

Ben je het bestand helemaal kwijt, dan kun je de trainer gewoon opnieuw downloaden uit de database. Als het goed is ziet gta.ocx hier weer bij.

Geplaatst:
Die foutmelding is toch heel erg duidelijk? Jij hebt SA Place Manager gedownload hier van GTAForum. In deze map zit een bestand genaamd GTA.ocx. Volgens de foutmelding mist bij jou dit bestand of is het niet correct geregistreerd. Controleer even of dit bestand er staat. Herregistreer het ActiveX-besturingselement anders even.

Het kan ook zo zijn dat jij San Andreas Place Manager.exe verplaatst hebt naar een locatie die jou handiger leek. Het kan zo zijn dat je dan vergeten bent gta.ocx hierbij te zetten.

Ben je het bestand helemaal kwijt, dan kun je de trainer gewoon opnieuw downloaden uit de database. Als het goed is ziet gta.ocx hier weer bij.

kheb da al 10 keer weer gedoanload van deze site en van andere site's en da is nog altijd hetzelfde

Geplaatst:

Ik denk dat jullie dat .exe bestand hebben uitgepakt en de rest van wat er in het .rar bestand zat niet. Dat zou een hoop verklaren :)

Geplaatst:
Ik denk dat jullie dat .exe bestand hebben uitgepakt en de rest van wat er in het .rar bestand zat niet. Dat zou een hoop verklaren :)

Ja hoe moet ik ze dan uitpakken?

Geplaatst:

gewoon een nieuwe map aanmaken waar de bestanden heen moeten gaan en dan allemaal selcteren in het Winrar archief en dan doe je ze \ slepen' naar die map en dan ben je alweer klaar

Geplaatst:

gewoon een nieuwe map aanmaken waar de bestanden heen moeten gaan en dan allemaal selcteren in het Winrar archief en dan doe je ze \ slepen' naar die map en dan ben je alweer klaar

Ik heb gedaan wat je hebt gezegd en het is nog altijd hetzelfde

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...