Jump to content

weet iemand?...

Recommended Posts

Geplaatst:

ey, ^_^

Weet iemand hoe ik op de computer net zoals op de playstation met 2 spelers kan spelen?

dus dat je naar zon plekje toeloopt dan op een knop drukt en dat je dan met zn 2 kan game?

(ik bedoel niet multiplayer)

bijvoorbeel dat de 1 a s d en w als controls gebruikt en de ander de pijltjes toetsen?

alvast bedankt _O_

Geplaatst:
ey, ^_^

Weet iemand hoe ik op de computer net zoals op de playstation met 2 spelers kan spelen?

dus dat je naar zon plekje toeloopt dan op een knop drukt en dat je dan met zn 2 kan game?

(ik bedoel niet multiplayer)

bijvoorbeel dat de 1 a s d en w als controls gebruikt en de ander de pijltjes toetsen?

alvast bedankt _O_

i don't think dat's possible.

als het wel zo was zou ik het ook graag weten, ik speel ook op de PC. :puh:

:cya:

Geplaatst:
kijk hier is naar >>link<<dowload em verander de controls en spelen maar

thx ik hoop dat hij t doet :eten:

-*thanks*--*thanks*--*thanks*--*thanks*--*thanks*--*thanks*--*thanks*--*thanks*--*thanks*--*thanks*-

:tu:

Geplaatst:

hallo, ik heb een vraagje, ik heb een savegame gedownload van deze site en hij werkt prima in het spel alleen er is een ding dat ik niet weg krijg. Mijn mannetje had allerlei wapens al in deze savegame, maar nu wil ik die boksbeugel die ie heeft weg zien te krijgen, maar hoe????? ik heb het via het ziekenheuis en het politie bureau + de airports geprobeerd maar niks hielp. Kan iemand mij misschien helpen???

Geplaatst: (bewerkt)
kijk hier is naar >>link<<dowload em verander de controls en spelen maar

Ik wist al dat het daar was en ik ben daar gaan kijken, maar je dan moet het er wel zijn ! :7

Bewerkt: door Poesmazda
Geplaatst:
hallo, ik heb een vraagje, ik heb een savegame gedownload van deze site en hij werkt prima in het spel alleen er is een ding dat ik niet weg krijg. Mijn mannetje had allerlei wapens al in deze savegame, maar nu wil ik die boksbeugel die ie heeft weg zien te krijgen, maar hoe????? ik heb het via het ziekenheuis en het politie bureau + de airports geprobeerd maar niks hielp. Kan iemand mij misschien helpen???

Klik ^_^

Blijkbaar gaat het dus niet als je een 100% savegame hebt. Je hebt namelijk een vriendin waardoor je je wapens niet meer kwijtraakt als je dood gaat.

De enige manier om er dus vanaf te raken is door een nieuwe game te starten :Y .

Geplaatst:

Voor het geval het geen 100% savegame zal zijn, is er nog wel wat hoop. In de missies The Green Sabre of Dam and Blast heb je geluk. Je zal tijdens deze missies automatisch je wapens verliezen. Overigens snap ik je probleem niet. De boksbeugels zorgen alleen voor meer kracht bij het geven van een stomp.

Geplaatst:

Hallo,

Je post is een beetje off-topic maar goed.

Als de savegame die je gedownload hebt, 100% is uitgespeeld, komt het omdat je 2 vriendinnen hebt die ervoor zorgen dat je je wapens niet verliest als je wasted/busted bent.

Als je dit weg wilt hebben zou je ze allebei moeten vermoorden tydens een date.

Katie Zhan : Je verliest geen wapens/geld nadat je wasted bent.

Barbara Schternvart : Je verliest geen wapens/geld nadat je busted bent.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...