Jump to content

C4D en een Fractal Render

Recommended Posts

Geplaatst:

k bewn weer eens bezig met een sig maar ik wil dus Fractal renders en C4D's in een sig zetten dus wat vinden jullie ewrvan om dit samen te zetten?

ik heb hier een Screen gemaakt ervan dat jullie kunnen beoordelen of het samen gaat:

frc4dqh3.gif

Gaat dit zo goed samen?

Want ik probeer een van de mooiste sigs te maken die ik ooit heb gmeaakt door al mijn andere te overtreffen.

Geplaatst:

Het is redelijk mooi gemaakt, maar ik vind het niet echt goed samen gaan, wat aan een aantal dingen ligt. Ten eerste is de kleurencombinatie niet echt leuk, het felle paars en donkerblauwe passen niet goed bij de donkere grauwe C4D op de achtergrond. Daarnaast vind ik deze 2 renders niet goed bij elkaar passen, de C4D is nogal dik en groot in tegenstelling tot de fractal render. Als ik jou was zou ik je richten op een mooie signature met een C4D render, of een mooie signature met een fractal render, ik denk dat dat veel mooier staat dan deze 2 bij elkaar.

Geplaatst:
Het is redelijk mooi gemaakt, maar ik vind het niet echt goed samen gaan, wat aan een aantal dingen ligt. Ten eerste is de kleurencombinatie niet echt leuk, het felle paars en donkerblauwe passen niet goed bij de donkere grauwe C4D op de achtergrond. Daarnaast vind ik deze 2 renders niet goed bij elkaar passen, de C4D is nogal dik en groot in tegenstelling tot de fractal render. Als ik jou was zou ik je richten op een mooie signature met een C4D render, of een mooie signature met een fractal render, ik denk dat dat veel mooier staat dan deze 2 bij elkaar.

bedankt ik wilde namelijk gewoon wat proberen want het is mijn 2e keer dat ik met FR werk. eerste zien? Kijk mijn showroom[/font]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...