GTA_PEEKCITY Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Dit heeft niks met GTA te maken maar wel met een spel dat Blockland heet. Ik kan nu goed werken met Milkshape, en Milkshape lijkt echt keiveel op Gmax. Het punt is nu dat ik gewoon even een vierkantje blok in GTA SA zet met MapEditor dus en kijken of het zo lukt. Als dat is gelukt dan maak ik voor personen een hele uitlegde tutorial! Bewerkt: 18 augustus 2008 door GTA_PEEKCITY Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Dit heeft niks met GTA te maken maar wel met een spel dat Blockland heet. Ik kan nu goed werken met Milkshape, en Milkshape lijkt echt keiveel op Gmax. Het punt is nu dat ik gewoon even een vierkantje blok in GTA SA zet met MapEditor dus en kijken of het zo lukt. Als dat is gelukt dan maak ik voor personen een hele uitlegde tutorial! Post eens screens dan hoort het wel bij het showroom Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Uhm... Waar heb je het over? Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Uhm... Waar heb je het over? Een test blokje in GTA SA zetten wel met textures erop dan. Reageren
Timske Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Een blokje is gemakkelijk dan ja Daar zitten geen ontzichtbare muren in.. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Dus... Wat maakt het dan simpeler? Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Dus... Wat maakt het dan simpeler? Ik moet even kijken hoe ik me sketchup model in Gmax krijg. Eigenlijk zit het zo: Als je je model export bij Gmax dan hoef je op te slaan en heb je .COL, .TXT, file enzo. Reageren
FerryN Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Dus... Wat maakt het dan simpeler? Ik moet even kijken hoe ik me sketchup model in Gmax krijg. Eigenlijk zit het zo: Als je je model export bij Gmax dan hoef je op te slaan en heb je .COL, .TXT, file enzo. .TXT? Je bedoeld .TXD, en je vergeet .DFF . Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Dus... Wat maakt het dan simpeler? Ik moet even kijken hoe ik me sketchup model in Gmax krijg. Eigenlijk zit het zo: Als je je model export bij Gmax dan hoef je op te slaan en heb je .COL, .TXT, file enzo. Ik snap nog steeds je punt niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.