GTAgangsta Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Hoi allemaal, Ik heb een vraag over wikigta. Als ik de voertuigen bekijk die in allerlei gta's rondrijden staat er ook altijd bij hoe snel het voertuig accelereert en hoe zwaar hij is. Ook staat er dan bij of het een benzine of diesel motor heeft. Nu mijn vraag: Waar wordt die informatie vandaan gehaald? Want als je in een voertuig zit kun je niet bepalen hoe zwaar hij is bijvoorbeeld. Greetzz GTAgangsta Reageren
Wazuup Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) In het bestand handling.cfg in de ''data'' map van GTA SA, staat alle informatie bepaald over het gewicht, topsnelheid, aandrijving, etc van elke auto/voertuig uit het spel. De handling.cfg file is btw heel gemakkelijk aan te passen, door hem te openen met kladblok. Hierover vind je tutorials in de modding sectie van dit forum. Bewerkt: 18 augustus 2008 door Wazuup Reageren
Vegeta Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 maar wat heeft t voor zin om dieselmotor erbij te schrijven ? Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 maar wat heeft t voor zin om dieselmotor erbij te schrijven ? Misschien omdat dieselmotoren over het algemeen sterker zijn dan benzine motoren. Dus is misschien handig voor het off-roaden ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.