lorenzo gta Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 hallo ben ik weer ik vraag me af, kan ik de handling van mijn bmx veranderen? zodat ik b.v hoger kan springen of sneller kan fietsen of sneller kan bewegen in de lucht? ] alvast bedank groeten lorenzo ( over de 100 posts! :dans: ) Reageren
K.O. Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Natuurlijk kan dat. Je kunt gewoon het handling.cfg bestand (in de /data/ map) openen met kladblok. Dan zoek je (Ctrl+F) naar 'bmx' en je krijgt de handling regel van de BMX voor je te zien. Nu kun je gewoon de getallen aanpassen naar eigen wens. Een uitgebreide ontleding van het bestand kun je in de Master Tutorial List vinden. Reageren
lorenzo gta Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 oke, maar ik vraag me zo af of zo een beetje zegmaar iemand anders dat kan doen want ik kan dat soort dingen gewoon niet,, kheb er geen gedult voor, en ik kan ook geen handelings vinden op internet Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Als je de cheat: naturaltalent < gebruikt spring je ook hoger Reageren
lorenzo gta Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Als je de cheat: naturaltalent < gebruikt spring je ook hoger is waar, maar dit heb ik eigenlijk neit heel erg nodig eigenlijk hoe je sneller draait Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.