alanj12 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 hallo, ik heb een probleem als ik bij gta sa load game doe is er nog niks mis ik kan in het huis rondlopen ff omkleden(in cj zijn huis) maar als ik dan naar buiten ga moet hij ff laden zie je zwart beeld onder letters maar er gebeurt nix ik kan dan nix meer doen want mijn pc bevriest en moet ik op de reset of de aan/uitknop drukken probeer ik new game loopt mijn pc na het filmpje ook vast en ik heb gta sa ook opnieuw ge-installeerd maar dan is het weer hetzelfde verhaaltje maar mijn savegame staat er nog steeds terwijl ik gta sa heb ge-uninstalleerd mischien moet ik nog wat extra s weggooien bv. savegames weggooien en opnieuw instaleren maar waar kunnen die dan staan want ik heb gta sa hier ge-installeerd D:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas kan iemand mij helpen alvast bedankt Reageren
Jorair Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Je savegame staat in mijn documenten -> gta san andreas user files . Je kan inderdaad eens proberen om alles in de map 'gta san andreas user files' weg te gooien en zien of het dan werkt. Als je gta san andreas hebt gedeinstalleerd, blijven er toch nog bestanden staan in de installatiemap. (in jouw geval dus D:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas ). Verwijder deze ook eens en installeer daarna San Andreas terug eens. Misschien dat het dan werkt. Reageren
alanj12 Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Je savegame staat in mijn documenten -> gta san andreas user files .Je kan inderdaad eens proberen om alles in de map 'gta san andreas user files' weg te gooien en zien of het dan werkt. Als je gta san andreas hebt gedeinstalleerd, blijven er toch nog bestanden staan in de installatiemap. (in jouw geval dus D:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas ). Verwijder deze ook eens en installeer daarna San Andreas terug eens. Misschien dat het dan werkt. bedankt voor je hulp ik zal het proberen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Je savegame staat in mijn documenten -> gta san andreas user files . Je kan inderdaad eens proberen om alles in de map 'gta san andreas user files' weg te gooien en zien of het dan werkt.Dit moet je NIET doen. Verwijder alleen het bestand gta_sa.set in die map. De rest NIET verwijderen, laat je savegames gewoon staan. Bewerkt: 18 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
alanj12 Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 ik heb gta sa weer ge-deinstalleerd, die userfiles weggegooit en weer opnieuw ge-installeerd. in het menu had ik geen savegames dus nu had ik het wel goed gedaan maar als ik new game doe dan bevriest hij weer na het eerste deel van het filmpje. ik zou wel ff precies uitleggen waar: nadat cj zijn koffer heeft gepakt in het vliegveld, stapt hij in een taxi en rijd hij weg, dan komt er ff (normaal gesproken) zwartbeeld en dan komt die politie enz. maar als het zwartbeeld komt voor de politie nog, bevriest die en dan kan ik niks meer doen. er was nog iets raars in dat filmpje bestond een deel uit zwart wit en een deel uit gewone kleur bv de voorkant van cj's broek was zwart en de achterkant was blauw?? Maar eerst kon ik het spel een paar dagen normaal zonder dat probleem spelen en in een keer kreeg ik het. dus weet iemand een tip, oplossing of een idee? alvast bedankt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Voldoet je PC wel aan de minimale systeemeisen? Deze staan in de readme.txt van het spel en is tevens op wikigta te vinden. Reageren
alanj12 Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Voldoet je PC wel aan de minimale systeemeisen? Deze staan in de readme.txt van het spel en is tevens op wikigta te vinden. ja hij voldoet aan de minimale systeemeisen mischien is het dat mijn pc vista gewoon niet aankan want mijn computer is ook al best oud ik denk dat ik er xp moet opzetten en het maar met xp moet doen totdat ik een nieuwe pc krijg mischien weet iemand nog een oplossing hier mijn systeemeisen: besturingssysteem: windows vista ultimate(6.0, build 6000) processor: AMD Athlon XP 2200+, -1.8GHz geheugen: 1024MB RAM DirectX 10 grafishekaart: ATI Radeon 9600/9550/X1050 series (32-bit) hardeschijf: 150GB van 250GB vrij (ongeveer) Bewerkt: 18 augustus 2008 door alanj12 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.