Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik vind dit best wel mooi, het klinkt dom ofso maar ik vind het er best wel vet uit. Lijkt net zo'n leger Volgens mij is dit de Ierse dans, en doen ze de Rivir dance maar ik weet daar niks vanaf, over deze vid heb ik het: Iemand? Reageren
Naudin Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Ik snap je vraag niet..? Reageren
Addicted2 Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Nou, mijn vader is er niet echt fan van, maar als het op tv is kijken we ernaar en nemen we het op op de HD... En we zijn ook een keer naar The Magic Of Dance in 't Spant geweest, dat was ook erg mooi. Daar was ook de wereldkampioen tapdansen bij. Maar...wat is je vraag eigenlijk? Reageren
Jowx Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Topic verplaatst naar 'Beeld & Geluid', daar voelt hij zich vast beter thuis dan in 'Luxuries'.. Reageren
Jay; Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Ik ben een groot fan van 'Irish Dancing'. Als ik op vakantie naar Ierland ga, wat bijna elk jaar het geval is, bezoek ik altijd wel een optreden met familieleden. Als je een keer op vakantie bent in Ierland is het zeker een aanrader om eens een optreden te bezoeken. Leuk topic trouwens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.