NickyHendriks Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Hallo ik heb hier mijn aller eerste tut gemaakt met PS Render: http://planetrenders.net/renders/displayimage.php?pos=-2438 Fractal Render:http://planetrenders.net/renders/displayimage.php?pos=-15679 hier is de tut dan maar: Dit was mijn aller eerste tut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Misschien kon je een andere achtergrond doen vind hem er niet echt bij passen Verder gaat het wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rebellion Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik vind het een nogal simpele signature, alleen 2 renders op elkaar. Verder vind ik de tekst op sommige plekken vaag en moeilijk leesbaar. Maar je legt alles wel goed uit, hoewel dat niet echt moeilijk is met deze sign. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik vind het een nogal simpele signature, alleen 2 renders op elkaar. Verder vind ik de tekst op sommige plekken vaag en moeilijk leesbaar. Maar je legt alles wel goed uit, hoewel dat niet echt moeilijk is met deze sign. ik heb ook alleen gedaan een beetje een tut proberen te maken die een beetje uitlegt hoe je een Fractal render plaatst en als je alleen een Fractal render wilt strop je gewoon na stap: 4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 Mijne: Alleen ik snap niet wat je met stap 9 bedoelt: klik in de tekst layer met de rechter muisknop op T?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 Mijne: Alleen ik snap niet wat je met stap 9 bedoelt: klik in de tekst layer met de rechter muisknop op T?? Er stat in de layer Window als betekenig voor Tekst een T dus daar moet je met de rechtermuisknop op klikken en dan Blending options Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2008 Ok Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Ok Bedankt ff een vraagje: Waar is de Fractal Render gebleven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Ok Bedankt ff een vraagje: Waar is de Fractal Render gebleven? Heb een andere genomen, paste beter bij me render Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PiekeTheCat Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 Mooie tut,alleen kon er hier en daar wat meer uitleg bij. Ook vind ik jammer dat de tekst op sommige plaatsen erg onduidelijk is. Doe zo voort! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.